Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Israël staat geïsoleerd (https://forum.politics.be/showthread.php?t=221323)

LiberaalNL 6 augustus 2015 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 7768093)
Hier is de hypocrisie weer. Wie zat er hier Eli te verdedigen? Moet ik uw posts terug bovenhalen en u er met de neus op drukken.

Hier is de hypocrisie weer. Wie zat hier te verkondigen dat Sand de waarheid in handen zou hebben ondanks dat hij alleen staat en daardoor zeer omstreden is? Moet ik jouw posts terug bovenhalen en jou er met de neus op drukken?

Tamam 6 augustus 2015 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL (Bericht 7768184)
Hier is de hypocrisie weer. Wie zat hier te verkondigen dat Sand de waarheid in handen zou hebben ondanks dat hij alleen staat en daardoor zeer omstreden is? Moet ik jouw posts terug bovenhalen en jou er met de neus op drukken?

Goch liberaalNL...

Ik merk hier toch een mix van "loaded question" met "strawman" en ook een vleugje "ad hominem".

Nietzsche 6 augustus 2015 19:44

Geen van jullie komt in de buurt van objectiviteit, accepteer dat nu maar.

LiberaalNL 6 augustus 2015 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 7768204)
Goch liberaalNL...

Ik merk hier toch een mix van "loaded question" met "strawman" en ook een vleugje "ad hominem".

Ik nam juist de zeer zwakke argumentatie van Geertvdb op de korrel. Overigens ben jij de Godwinkampioen van dit forum.

LiberaalNL 6 augustus 2015 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7768226)
Geen van jullie komt in de buurt van objectiviteit, accepteer dat nu maar.

Wie zijn 'beiden'?

Nietzsche 6 augustus 2015 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL (Bericht 7768481)
Wie zijn 'beiden'?

?

Dixie 7 augustus 2015 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7767890)
Laten we maar eens met twee maten en twee gewichten meten: als Israël verlangt dat andere landen zich houden aan VN-afspraken, dat Israël dan ook die stap zet.

er zijn ook maten en gewichten namelijk het ondertekenen van het NPT zoals Iran deed en het niet ondertekenen zoals Israël, India en Pakistan deden...:roll:

Dixie 7 augustus 2015 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 7768093)
Hier is de hypocrisie weer. Wie zat er hier Eli te verdedigen? Moet ik uw posts terug bovenhalen en u er met de neus op drukken.

Hier is de hypocrisie weer. Doet het nog steeds pijn dat Eli je leugens hier op het forum (met die overstromingen) heeft blootgelegd, als je dat bedoeld dan ja toen heb ik Eli gelijk gegeven want die kwam tenminste met bronnen af die de leugens doorprikten :lol: en wil je me aub niet verder stalken en OT blijven :roll:

LiberaalNL 7 augustus 2015 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7768496)
?

Op welke forummers doelde je?

geertvdb 8 augustus 2015 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL (Bericht 7768184)

Wat was daar hypocriet aan? Ik mag het toch eens zijn met zijn standpunt?

Ik denk niet dat u het woord hypocriet begrijpt.

Ik daag u uit. Haal 1 post van mij boven waar ik hypocriet ben. Doe maar. Veel succes gewenst!

Mag ik u er ook op wijzen dat Sand helemaal niet alleen staat. Ik heb u voldoende linken gegeven van DNA onderzoek die hem gelijk geven.
Bovendien hadden de eerste belangrijke Israëliërs (bvb Ben Gurion) het al door.
Het is een schande dat u dat weigert in te zien.

geertvdb 8 augustus 2015 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL (Bericht 7768480)
Ik nam juist de zeer zwakke argumentatie van Geertvdb op de korrel. Overigens ben jij de Godwinkampioen van dit forum.

Welk zwak argument?? Ik beschuldig Dixie omdat hij Eli hier verdedigde, terwijl hij andere gelovigen aanvalt op hun geloof. DAT is HYPOCRIET!

Het ging om een discussie die we ooit hebben gevoerd over Noach. Eli beweerde dat in China gelijkaardige mythes bestaan, en dat zou bewijzen dat Noach echt bestaan heeft. In deze zaak koos Dixie de kant van Eli.

Zeg eens eerlijk: vindt u dat niet hypocriet?

geertvdb 8 augustus 2015 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 7768820)
Hier is de hypocrisie weer. Doet het nog steeds pijn dat Eli je leugens hier op het forum (met die overstromingen) heeft blootgelegd, als je dat bedoeld dan ja toen heb ik Eli gelijk gegeven want die kwam tenminste met bronnen af die de leugens doorprikten :lol: en wil je me aub niet verder stalken en OT blijven :roll:

Hebt u die bronnen gelezen? NEEN!

Die bronnen zijn fictie. Hij haalt die van het internet op zeer dubieuze sites, en dat weet u best.

Ik heb nooit gelogen, dus dit is een valse beschuldiging. Er zijn in China geen mythes die Noach nog maar in het minste vermelden. Want mocht dat wel zo zijn, dan heeft Noach echt bestaan. En dan is het OT waarheid.

Gelooft u dat? Neen! U gelooft dat niet. U gaf Eli enkel gelijk omdat hij Jood is en gij ook, terwijl ge best wist dat hij hier enkel flauwe kul verloopt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be