Pandareus |
26 oktober 2015 20:04 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen
(Bericht 7870430)
En dat was het ook voor de franstaligen die Vlaanderen overspoelden om van België een echt democratisch land te maken, waar de twee bevolkingsgroepen op voet van gelijkheid en wederzijdigheid met elkaar vreedzaam konden samenleven...
Maar la francofonie verkoos de grote francofonie en het franstalige facisme boven de democratie en het gelijkheidsbeginsel van de elementaire rechten van de mens. Ze maakten daar de persoonsgebonden rechten van de franstaligen van die over heel la Belgique prioritair waren en de algemene rechten van de Vlamingen naar de prullenmand verwezen telkens die Vlamingen in conctact kwamen met de grote francofonie...
Oh ja, het was steeds en overal de bekrompen Vlaming die zich moest aanpassen en nu durven onze linkiewinkies met hetzelfde gemak komen beweren dat wij ons aan onze Islamietische broeders moeten aanpassen en hem moeten begrijpen en dat wij moeten ophouden om onze lompe Vlaamse eigenheid aan hen op te dringen, ook al is die eigenheid, in tegenstelling met het geloof van de nieuwkomers wel totaal democratisch en vrouwvriendelijk...
|
Hoe doen die dat eigenlijk met 35% van de bevolking om (volgens jou toch) vlaanderen te 'overspoelen' terwijl wij 65% van de bevolking uitmaken ?
En welke rechtsbron bepaalt volgens jou dat franstalige -quote- 'facisten' boven de elementaire rechten van de mens staan ? (ik heb het gevoel dat ik hier weer één en ander ga bijleren...)
Welk zijn die persoonsgebonden rechten van de franstaligen in vlaanderen, die de rechten (volgens jou) van de vlamingen naar de prullenbak verwijzen ?
Ik neem aan dat je dit toch allemaal wel wat kunt stofferen met wat verwijzingen naar de rechtsbronnen ?
Hou ons vooral niet in spanning, Marie ! :-D
Laatste vraagje : wat komen die islamitische broeders hier in dit verhaal doen ? Maken die deel uit van de francofone samenzwering ?
|