Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Vrouw/vriendin van beste vriend neuken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=230242)

Hypochonder 31 maart 2016 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8049191)
ik?

die echte liefde is wel de partner waar poezeke naar terugging, me dunkt, dat ge dat niet door had, illustreert mijn punt nog maar eens extra.

Gij snapt het niet: het kon en kan mij nog altijd geen reet schelen waar zij naartoe gaat of wat zij doet nadat ik haar volgeblaft had.

Ik vermoed dat gij zo'n type zijt die denkt dat een vrouw van hem is na een neukbeurt: geen sex zonder liefde. Een romantische ziel :rofl:

Anitta 31 maart 2016 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8049202)
Gij snapt het niet: het kon en kan mij nog altijd geen reet schelen waar zij naartoe gaat of wat zij doet nadat ik haar volgeblaft had.

Ik vermoed dat gij zo'n type zijt die denkt dat een vrouw van hem is na een neukbeurt: geen sex zonder liefde. Een romantische ziel :rofl:

TV-verslaafde 31 maart 2016 10:07

Citaat:

:lol:

Anna List 31 maart 2016 10:13

Citaat:

tja, daar heb ik echt geen repliek op. ;-)

quercus 31 maart 2016 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8042776)
Hoe staan jullie hier tegenover?

Interpreteer het zo dat die vrouw/vriendin u onweerstaanbaar aantrekkelijk vindt waardoor ze een hevige fysieke begeerte in zich voelt opkomen. Daar aan toegeven is dan van uw kant een daad van menslievendheid.

Hypochonder 31 maart 2016 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8049229)
Interpreteer het zo dat die vrouw/vriendin u onweerstaanbaar aantrekkelijk vindt waardoor ze een hevige fysieke begeerte in zich voelt opkomen. Daar aan toegeven is dan van uw kant een daad van menslievendheid.

:thumbsup: Good one m8.

Pericles 31 maart 2016 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8049236)
:thumbsup: Good one m8.

Ik weet niet hé Hypo maar moeten wij nu per se weten dat ge de Vrouw/vriendin van uwe vriend in hare kakker hebt gepakt?
Wat een vreemd wijf trouwen om daarna een deel van haar eigen fecaliën te nuttigen. :-D

quercus 31 maart 2016 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8049562)
Ik weet niet hé Hypo maar moeten wij nu per se weten dat ge de Vrouw/vriendin van uwe vriend in hare kakker hebt gepakt?
Wat een vreemd wijf trouwen om daarna een deel van haar eigen fecaliën te nuttigen. :-D

Maar wie zegt u dat Hypochonder "gatseks" heeft beoefend?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be