![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er kan/mag Belgie niets gebeuren want anders moet hij vroeg of laat van zichzelf aannemen dat hij Vlaming is. Laat dit nu zijn grootste angst zijn, dat werkt verlammend op de hersenen. Zijn ouders hebben heel wat te verantwoorden. |
Citaat:
|
Citaat:
mogelijkerwijze is de Vlaming het constant bestolen worden bijna beu. :lol: |
Citaat:
Niet alleen de tsjeven zullen slechts aan het cordon vasthouden zolang het hen de kans op regeringsdeelname garandeert. Eens die garantie vervalt nemen alle zelfverklaarde "democratische" partijen en afstand van. |
Citaat:
|
Uiteindelijk is en blijft het simpel voor de PS: het enige wat ze moeten doen is de Vlamingen uiteen spelen en dan de overblijvers overtuigen met postjes en beloftes om hen over de streep te trekken. En daarna zijn de Vlamingen voor de zoveelste keer de dupe van de affaire: de facturen van Belgique worden door de Vlamingen betaald maar ze moeten er niets voor verwachten buiten dat ze zullen uitgeperst zullen worden tot er niks meer over is.
Samen aan één zeel trekken zit er gewoonweg niet in, de Vlaming is een individualist en een korte termijn denker van de ergste soort. |
Citaat:
There must be something rotten in this country. |
Citaat:
Van verraad naar verraad gaan we naar een Vlaamse staat. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou me toch al zorgen beginnen te maken als Vlaamsgezinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die wel compleet verschillende uitslagen haalt in beide "lands"delen, maar bon. Hoop doet leven! |
Citaat:
Meneer heeft minstens twee postjes, da's dubbel betaald. De meeste politici maken gebruik van zo'n verkiezingsuitslag om een deftige politieke carrière uit te bouwen (om nadien Europees uit te bollen). En hij denkt nu toch niet heel z'n leven burgemeester van Antwerpen te blijven? Dit kunnen wij niet aan en toelaten. Ik bartrouw het toch niet helemaal. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be