werkman |
8 januari 2020 23:38 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo
(Bericht 9218539)
Ging je niet eens naar een ander forum gaan?
|
Er blijft weeral niet veel over van de nieuwjaarswensen.
Dat beloofd weer voor de rest van het jaar.
Feitelijk is het hier wel moeilijk te harden als je geen partij kiest voor rechts of links. Dat wekt weerstand op. Zowel bij het plebs als bij dezen die denken dat ze boven die groep staan.
Ik ben tevreden. Ik weet wat je van het forum mag verwachten.
Maar ik voel absoluut geen behoefte om anderen van mijn mening nog te overtuigen. En als je desondanks bovendien nog regelmatig via nietszeggende one-liners op de korrel genomen wordt door wolven die vijandig willen doen tegenover iedereen die niet tot hun roedel behoort dan is er niet veel leuks te rapen op dit forum. En dat er zijn die bovendien nog graag trukken van de foor toepassen en achterbaks te pas en te onpas de hulp van de moderator inroepen omdat je ook eens uitpakt tegen hun apenstreken.
Het is hetzelfde als De wever verkondigt op het omslagblad van een recent weekblad..
Daar beweert hij dat hij zo hard heeft gewerkt maar dat het geen resultaat geeft. De man lijkt dus gedemotiveerd. Dat moet erg zijn.
Zelfs als je niks te verliezen hebt na zulke vaststelling moet het nog harder aankomen als je veel te verliezen hebt.
Aan politiek doen is een harde stiel. Niks voor watjes dus.
En dan betrouwen zelfs de kiezers U niet meer.
Maar dat is dan wel hun fout zelf. Sommigen bevuilen het beschermd nest en dan moeten ze niet verwachten dat de kiezers nog tijd spenderen om de goede elementen er nog uit te halen.
Trouwens het huidige regime wordt met akkoord van allen toegepast.
Een volstrekte meerderheid dus. :roll:
Het is een democratische beslissing dus van een ondemocratische bedoening.
|