Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Tatoeages (https://forum.politics.be/showthread.php?t=255461)

Marie van de koster 8 oktober 2020 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9473676)
Dus je gelooft echt dat die in slaap was gevallen en dan 56 sterren getatoeeerd kreeg?

Dat weet ik niet. Eender hoe, het is erg - zeker voor iemand die zo jong is - om uitgelachen te worden.
Ze zijn toch altijd bezig over bully's ook op internet? Wel, dit kind is daar een slachtoffer van.
Ik bespot die vol getatoeëerden toch ook niet in hun gezicht? Al vind ik het gewoon oerlelijk.
Ofwel hebben ze het zelf gewild en hoe onwillig ook, ik geef toe dat ze recht hebben op hun keuze.
Of ze hebben het niet gewild, zoals dit meisje beweert (en waarom zouden we haar niet geloven), en dan is het wreed.

Rudy 8 oktober 2020 10:26

'k ben al efkes op zoek naar een afbeelding van een mooi hartje getatoeëerd op de schouder. Dat vind ik mooi en verantwoord.

Skobelev 8 oktober 2020 10:51

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9473928)
'k ben al efkes op zoek naar een afbeelding van een mooi hartje getatoeëerd op de schouder. Dat vind ik mooi en verantwoord.

At your service :

Bijlage 113159

Elio di Supo 8 oktober 2020 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 9473923)
Dat weet ik niet. Eender hoe, het is erg - zeker voor iemand die zo jong is - om uitgelachen te worden.
Ze zijn toch altijd bezig over bully's ook op internet? Wel, dit kind is daar een slachtoffer van.
Ik bespot die vol getatoeëerden toch ook niet in hun gezicht? Al vind ik het gewoon oerlelijk.
Ofwel hebben ze het zelf gewild en hoe onwillig ook, ik geef toe dat ze recht hebben op hun keuze.
Of ze hebben het niet gewild, zoals dit meisje beweert (en waarom zouden we haar niet geloven), en dan is het wreed.

Ik kan mij gewoonweg niet inbeelden dat je in slaap valt terwijl ze aan je gezicht zitten te prutsen. Maar soit, meer wil daar eigenlijk niet over doorbomen.

Rudy 9 oktober 2020 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9473966)
Ik kan mij gewoonweg niet inbeelden dat je in slaap valt terwijl ze aan je gezicht zitten te prutsen. Maar soit, meer wil daar eigenlijk niet over doorbomen.

De opbrengst van het boek zal de kosten voor het verwijderen moeten drukken.
Pure marginaliteit en een boek geschreven door iemand die kan schrijven.

BigF 10 oktober 2020 08:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 9473923)

Dit kind was vooral een slachtoffer van zichzelf.
Een hoop sterren in je gezicht laten zetten doe je niet omdat je geen aandacht wil.
En als ze er eenmaal opstaan mee naar de pers stappen doe je ook niet omdat je geen aandacht wil.

Citaat:

Iemand uitlachen is niet hetzelfde als zijn/haar recht op vrije keuze ontnemen.

Citaat:

Waarom haar niet geloven? Laat eens een tatoeage zetten en oordeel dan nog eens of je tijdens dat proces in slaap kan vallen...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be