Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Hoofddoek is reden voor ontslag in denemarken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=28219)

circe 29 januari 2005 07:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Het probleem is niet "arrogant zijn" want dat vind je overal , het probleem is dat deze vrouwen meer aandacht krijgen , een dat is het geen wat u stoort , U krijgt geen aandacht ook al zie je er aantrekkelijk uit ,maar deze meiden hoeven niet aantrekkelijk te zijn om aandacht te trekken , kwestie van jaloezie !!!

Dat is een van de beste die ik al gehoord heb!

Als ik 150 kg weeg en ik waggel in minirok de straat op, dan krijg ik ook aandacht hoor! Kunnen ze allemaal lekker jaloers op me wezen.

Antoon 30 januari 2005 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Het probleem is niet "arrogant zijn" want dat vind je overal , het probleem is dat deze vrouwen meer aandacht krijgen , een dat is het geen wat u stoort , U krijgt geen aandacht ook al zie je er aantrekkelijk uit ,maar deze meiden hoeven niet aantrekkelijk te zijn om aandacht te trekken , kwestie van jaloezie !!!

Jazeker, dat zal het wel zijn. :lol:

Nog even een foto van een rij voor een kieslokaal in Vlaanderen, anno 2020:

sinan123 30 januari 2005 14:59

Citaat:

Nog even een foto van een rij voor een kieslokaal in Vlaanderen, anno 2020:
Zeg Antoon, vind jij dit niet angst kweken?

maddox 30 januari 2005 16:46

Eerder een idealistisch beeld van een Islamitisch land waar vrouwen wel mogen stemmen. Geen angst, dit is nog zeer positief bekeken.

sinan123 30 januari 2005 16:59

Citaat:

Eerder een idealistisch beeld van een Islamitisch land waar vrouwen wel mogen stemmen. Geen angst, dit is nog zeer positief bekeken.
Zo'n land bestaat al.

maddox 30 januari 2005 17:03

Ah Ja? Vertel eens in welk echt islamitisch land vrouwen zulke ongelofelijke vrijheid krijgen?

Mare, vergis je niet, het heeft tot in de 40'er jaren geduurd voor vrouwen hier mochten stemmen.

Bakkebaard 2 februari 2005 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Zeg Antoon, vind jij dit niet angst kweken?

hoho, superveel angst omdat vrouwen lange kleren dragen.
Niks is meer angstaanjagender dan dat. Dan hebben we nog liever dat mannen met tijgers aan leibanden staan aan te schuiven dan vrouwen met een lang kleed.
Angst,angst...dan hebben de mensen tegenwoordig wel heeeel snel angst.
Juist of juist?

En ineens hebben mensen schrik van de vrouwen. Worden de westerse mannen dan onderdrukt? de logica in deze wereld is heden ten dage ver zoek

zX-i0n 2 februari 2005 13:33

/on topic

ik vind het logisch dat het een reden is voor ontslag. Ik denk als je in een deftig bedrijf werkt en ge komt daar elke dag toe met uw pet en ge wilt die absoluut ni afdoen. Tja bolt em dan ze

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be