![]() |
Citaat:
Als ik 150 kg weeg en ik waggel in minirok de straat op, dan krijg ik ook aandacht hoor! Kunnen ze allemaal lekker jaloers op me wezen. |
Citaat:
Nog even een foto van een rij voor een kieslokaal in Vlaanderen, anno 2020: ![]() |
Citaat:
|
Eerder een idealistisch beeld van een Islamitisch land waar vrouwen wel mogen stemmen. Geen angst, dit is nog zeer positief bekeken.
|
Citaat:
|
Ah Ja? Vertel eens in welk echt islamitisch land vrouwen zulke ongelofelijke vrijheid krijgen?
Mare, vergis je niet, het heeft tot in de 40'er jaren geduurd voor vrouwen hier mochten stemmen. |
Citaat:
Niks is meer angstaanjagender dan dat. Dan hebben we nog liever dat mannen met tijgers aan leibanden staan aan te schuiven dan vrouwen met een lang kleed. Angst,angst...dan hebben de mensen tegenwoordig wel heeeel snel angst. Juist of juist? En ineens hebben mensen schrik van de vrouwen. Worden de westerse mannen dan onderdrukt? de logica in deze wereld is heden ten dage ver zoek |
/on topic
ik vind het logisch dat het een reden is voor ontslag. Ik denk als je in een deftig bedrijf werkt en ge komt daar elke dag toe met uw pet en ge wilt die absoluut ni afdoen. Tja bolt em dan ze |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be