![]() |
Citaat:
|
Het uitschot moet van de straat geveegd worden, vindt de standaard op de eerste pagina.
Naar waar? Naar Nederland? |
Citaat:
Indien buitenlanders: naar land van herkomst, wat ze er daar mee doen is hun probleem. Op die manier zullen er heel wat plaatsen vrijkomen in onze gevangenissen, waar het Belgisch uitschot kunnen onderbrengen. |
Citaat:
En blijven er gevangenissen tekort om het uitschot van straat te vegen. Dus eerst beginnen met het uitschot in het parlement (en regering) |
indelijkeens iets nuttigs in de krant:
Hoe creatief geen belastingen te betalen: Citaat:
sinds 1994 betaal ik geen belastingen meer (hoewel sinds 2001 weer 3000€/jaar::-() |
‘Momenteel zijn de eenmansvennootschappen de grootste plaag’, zegt Danny Bruggeman. Hij is eerstaanwezend inspecteur en diensthoofd bij het fiscaal bestuur van de FOD Financiën in Dendermonde, maar spreekt hier in eigen naam. ‘Door hun privé-eigendom en hun inkomsten in een vennootschap onder te brengen ontsnappen de bestuurders ervan aan gigantische belastingsommen.’Ik heb me laten wijsmaken dat Yves Desmet,Tom Lanoye, Stijn Meuris, Patrick Janssens dergelijke fiscale constructie ook gebruiken... Zou dat kloppen? 8O |
Citaat:
Het is niet eens illegaal...tot nogtoe |
Citaat:
|
Ik moet altijd lachen met de uitleg die ze overal geven over short selling
De krant staat vol vandaag van het verbod tegen Short-selling
In belgië en vier andere landen mag je geen short selling meer doen. van aandelen Ik moet altijd lachen met de uitleg die ze overal geven over short selling Totaal onbegrijpelijk (ik heb zelf aan short selling gedaan en weet hoe dat gaat) |
Citaat:
|
Citaat:
Ze praten (bij libération) over het huren van aandelen. Die verkoop je dan, om ze later tegen gezakte prijzen aan te kopen. Het prijsverschil is de winst. vragen. Ik heb nooit aandelen gehuurd. Alleen een verkooporder geplaatst aan de huidige prijzen voor aandelen die ik niet bezit.. Veertien dagen (of de normale afgesproken vervaldag) wordt dat verkooporder vereffend via een aankoop aaN DE nieuwe, hopelijk gezakte prijzen. Ik bezit nooit aandelen op die manier, ik incasseer alleen winst of verlies. Van huren NIETS. Ik kan nog andere pruldefinities citeren. Geen enkele definitie legt het goed uit. Er valt nog meer over te zeggen. Meer bepaald over de LEVERAGE bij dergelijke transacties. El Païs spreekt ookover huren van aandelen. Dat moet dus de officiële uitleg zijn die moet verdoezelen dat je kan aandelen verkopen die je niet bezit. Citaat:
|
Citaat:
Wie is die mysterieuze eigenaar??? Die er in totaal niet toe doet?? @ Backfire Als jij het zoveel beter weet, corrigeer me dan, nu ik het je uitgelegd heb.:lol: De bank??? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be