ilfalco |
8 april 2007 00:16 |
Citaat:
De N-VA heeft maar één ding te doen om terug mijn waardering te verdienen en dat is de bruggen met een niet nader genoemde belgischgezinde partij op te blazen
|
En precies of waarmee wordt de onbetrouwbare leiding die AL haar beloftes gebroken heeft plots wel betrouwbaar. Ik denk dat er dan eerst toch een andere generatie moet opstaan en bvb demesmaeker de fakkel moet overnemen.
Volgens mij zijn borginon en bourgois en co allemaal uit hetzelfde hout gesneden. comformisten die hun eigen carriere als het belangrijkste zien.
En zoals coveliers al zei =" de wever is het toppunt van machiavellisme en hypocrisie".
Het is dezelfde n-va partijtop die toen bourgois een boek schreef over de puinhopen van paars die ophetzelfde moment samen met dewever onderhandelde met de VLD over een KARTEL met de VLD.
Stel je voor. Ze hadden zelfs al een beginselverklaring. Mocht verhofstadt zijn fiat ipv een njet gegeven hebben.
Het was VLD_N_VA geweest!!!
Dat de topicopener dat maar eens goed zin zijn oren knoopt. het VB heeft en zal nooit een kartel vormen met belgicistsiche partijen.
En het is toch hypocriet om één fractie te vormen en als een partij deel te nemen aan de verkiezingen en dan te verwachtten dat men dubbel zoveel zendtijd krijgt. hypocriesie ten top.
|