Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   VB en belgisch regime hand in hand (https://forum.politics.be/showthread.php?t=86306)

ilfalco 8 april 2007 00:16

Citaat:

De N-VA heeft maar één ding te doen om terug mijn waardering te verdienen en dat is de bruggen met een niet nader genoemde belgischgezinde partij op te blazen
En precies of waarmee wordt de onbetrouwbare leiding die AL haar beloftes gebroken heeft plots wel betrouwbaar. Ik denk dat er dan eerst toch een andere generatie moet opstaan en bvb demesmaeker de fakkel moet overnemen.

Volgens mij zijn borginon en bourgois en co allemaal uit hetzelfde hout gesneden. comformisten die hun eigen carriere als het belangrijkste zien.

En zoals coveliers al zei =" de wever is het toppunt van machiavellisme en hypocrisie".

Het is dezelfde n-va partijtop die toen bourgois een boek schreef over de puinhopen van paars die ophetzelfde moment samen met dewever onderhandelde met de VLD over een KARTEL met de VLD.

Stel je voor. Ze hadden zelfs al een beginselverklaring. Mocht verhofstadt zijn fiat ipv een njet gegeven hebben.

Het was VLD_N_VA geweest!!!

Dat de topicopener dat maar eens goed zin zijn oren knoopt. het VB heeft en zal nooit een kartel vormen met belgicistsiche partijen.

En het is toch hypocriet om één fractie te vormen en als een partij deel te nemen aan de verkiezingen en dan te verwachtten dat men dubbel zoveel zendtijd krijgt. hypocriesie ten top.

Zwartengeel 8 april 2007 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 2592183)
En precies of waarmee wordt de onbetrouwbare leiding die AL haar beloftes gebroken heeft plots wel betrouwbaar. Ik denk dat er dan eerst toch een andere generatie moet opstaan en bvb demesmaeker de fakkel moet overnemen.

Volgens mij zijn borginon en bourgois en co allemaal uit hetzelfde hout gesneden. comformisten die hun eigen carriere als het belangrijkste zien.

En zoals coveliers al zei =" de wever is het toppunt van machiavellisme en hypocrisie".

Het is dezelfde n-va partijtop die toen bourgois een boek schreef over de puinhopen van paars die ophetzelfde moment samen met dewever onderhandelde met de VLD over een KARTEL met de VLD.

Stel je voor. Ze hadden zelfs al een beginselverklaring. Mocht verhofstadt zijn fiat ipv een njet gegeven hebben.

Het was VLD_N_VA geweest!!!

Ik zei dan ook dat ze terug mijn waardering zullen verdienen. Niet dat ik er meteen terug op ga stemmen!

ilfalco 8 april 2007 00:26

ik denk eerder dat de tsjeven de n-va zullen dumpen...

van Maerlant 8 april 2007 10:34

Lijstje wordt aangevuld:
-Jan Hyoens
-Giserke
-ilfalco

In plaats van hier dag in dag uit te leuteren over hoe slecht de andere Vlaams-Nationalisten wel niet zijn, zouden jullie verdomme beter van achter de computer komen en daadwerkelijk iets doen. Met jullie onzin en gefrustreerd gebrabbel komen jullie de zaak niet ten goede. In tegendeel!

luc broes 8 april 2007 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 2592560)
Lijstje wordt aangevuld:
-Jan Hyoens
-Giserke
-ilfalco

In plaats van hier dag in dag uit te leuteren over hoe slecht de andere Vlaams-Nationalisten wel niet zijn, zouden jullie verdomme beter van achter de computer komen en daadwerkelijk iets doen. Met jullie onzin en gefrustreerd gebrabbel komen jullie de zaak niet ten goede. In tegendeel!

Groot gelijk!

giserke 8 april 2007 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 2592560)
Lijstje wordt aangevuld:
-Jan Hyoens
-Giserke
-ilfalco

Het op lijstje zetten van personen is een typische tactiek van strekkingen die anderen willen buitenspel zetten.
Jij zou vedomd goed moeten weten met wat ik bezig ben!

Zwartengeel 8 april 2007 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 2592857)
Het op lijstje zetten van personen is een typische tactiek van strekkingen die anderen willen buitenspel zetten.
Jij zou vedomd goed moeten weten met wat ik bezig ben!

Tof zeg! En dan zeggen dat ik vandaag op de Ronde Van Vlaanderen de hele dag verbroederd heb met een groep N-VA'ers...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be