![]() |
Citaat:
|
Citaat:
ik had van een vriend een cassetje gekregen met dit nummer op en vond het geweldig: http://nl.youtube.com/watch?v=DsjpApXPfgs die foto is perfect voor een 'just say no' campagne. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eerder mij gewezen op de mogelijkheid om een systeem te gebruiken voor een doel waar het systeem niet voor gemaakt is. |
Slik ik ben de enige die jump/hardcore heeft gekozen en andere opties ook nog heeft opengelaten.:|
|
|
Eternal Afflict - San Diego.
|
Kid 606 - The Illness
Na het dansen hierop is het wel mogelijk dat je je ledematen in verschillende hoeken van de kamer moet gaan terugzoeken. |
Duran Duran - The chauffeur.
|
Citaat:
|
trouwens, de beste feestmuziek is zijn vette 80's platen met een poster van don johnson op de muur.
|
DJ Coone
|
|
ok terug naar de jaren '80:
Peter Schilling - Major Tom 4...3...2...1... Earth below us Drifting falling Floating weightless Calling calling home... |
Heb ook al wel fijne feestjes gehad met break-core, de iets creatievere variant van hardcore.
House mis ik nog. En ska feestjes zijn altijd fun. |
De house van nu is volledig anders dan die van begin jaren '90. Geen idee wat er plotseling is gebeurd, vroeger had house nogal de naam om dé drugsmuziek te zijn, nu is het de mainstream van elektronische muziek.:?
|
Citaat:
Yardcore is ook wel beestig, The Bug enzo. |
Citaat:
Maar op gewone feestjes kan house wel iedereen op de dansvloer trekken. Mainstream? Op feestjes misschien wel ja. Eneuh elke muziek wordt wel met drugs geassocieerd, vermoed ik. Behalve dan die straight edge punk misschie. Tenzij je wortelsapkes ook als drugs omschrijft. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be