![]() |
Citaat:
Traphulp, niet trappen is geen ondersteuning van de motor. Deze traphulp moet uitschakelen bij snelheden hoger van 25km/u Maximaal vermogen 250W. Citaat:
Citaat:
Citaat:
En de rolstoel is het punt niet, da's prima herbruikbaar. |
Een camino kon je ook makkelijk meer dan 100 km/u laten rijden, hopelijk deze elektrische fietsen ook.
Waarom zouden enkel wielrenners zo snel mogen gaan en Eulalie van den bakker niet? Wielrenners gebruiken ook hulpmiddelen, net als Eulalie...Pure discriminatie... :evil: :cheer: fietsstroken op de autosnelwegen :cheer: |
Ik durf zelfs niet raden aan hoeveel km per uur de wielerterroristen mij op het jaagpad voorbijrazen! Die denken allemaal dat ze in de Tour zitten. En dat zonder motortje ...
|
Citaat:
|
Citaat:
Haren , velletjes en beentjes en ... kosten . Wat als ze afkomen met elektrische rolstoelen aan 25 per uur . Terug naar de natuur , op de trappers of sleuren aan die rolstoelwielen . |
Citaat:
de regering laat wat heel wat stemmen bij dertienjarige meisjes liggen door er niet voor te ijveren iedereen terug met paard en kar de baan op te sturen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar heb je t'al , 11% meer doden op de fiets dan vorig jaar .
Aan het goede weer ligt het niet , 3 % stijging bij de motards die ook uitzwermen bij het goede weer . Vroeger dacht ik dat het specifiek de motards waren die zo'n vehikel kochten om zelfmoord te plegen , nu kijk ik argwanend naar de 60 plussers met zo'n elektrisch voertuig . Zouden ze ... |
Citaat:
|
Ik ben van mening dat men elektrische hulp mag krijgen tot 35 km/u.
Lijkt me reeds een mooie snelheid waar je in concurrentie komt met de wagen. Veel fietsers rijden zonder hulp ook 35 en meer (zeker in afdalingen of met de wind in de rug). Beroepsrenners halen snelheden van 60 en meer. Het kan dus op een technisch veilige manier, daar ligt dus geen bezwaar. Men wil graag auto-verbruik verminderen door meer fietsgebruik. Daar ligt dus een mogelijkheid. Je kan natuurlijk voor diegenen die er zich niet veilig bij voelen en op hun verzoek begrenzers inbouwen. Maar voor de rest niet naar beneden maar wel naar boven herzien owv hetgeen reeds gezegd werd. |
Citaat:
Zou ik mijn bejaarde buurvrouw die geen kinderen heeft en mij sympathiek vindt een elektrische durven kopen voor haar nieuwjaar ... |
het nadeel van een electrische fiets is dat je je eraan ergert hoe tr�*�*g auto's rijden :(
|
Citaat:
|
Wat met de wandelfiets?
Zonder ondersteuning toch snel rijden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be