![]() |
Citaat:
Waar laat ik nog maar uitschijnen dat ik de coke-gebruikers sukkelaars vind die we moeten beschermen? Lees jij eigenlijk ooit iets? Want mij lijkt het eerder dat jij een paar woordjes uit mijn posts haalt en daar dan zelf een zin mee bouwt om op te reageren. Want deze reactie slaat nu werkelijk eens langs geen kanten op wat ik schreef. Citaat:
|
Citaat:
Als inbrekers nu eens zouden stoppen met inbreken, verkrachters zouden stoppen met verkrachten, fraudeurs nu eens zouden stoppen met frauderen, voetballers stoppen met voetballen, snelheidsduivels zouden stoppen met snel rijden, werklozen zouden stoppen met werkloos zijn, dromers zouden stoppen met dromen,... kortom; iedereen zou moeten leven zoals ik het zeg. Probleem opgelost. Hoe simpel kan het leven zijn? "Ober, doe mij nog maar een Duvel of twee! Mijn genialiteit dreigt af te nemen!" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verkrachters horen voor u in hetzelfde rijtje thuis als voetballers en 'dromers'??:-D |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En die dromer? Denk eens twee keer na waarom die er tussen zou staan? Als reactie op iemand die stelt dat het probleem zo simpel op te lossen is als "als alle blowers nu eens zouden stoppen..." Top lijst al zeg ik het zelf. Had je trouwens ook een reactie op de grond van de zaak? Over het feit dat jou zienswijze wel heel kortzichtig is? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be