![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag of het soms dominante genen zouden kunnen zijn. Soweit ich weiß, ist diese Frage sehr klar. Aber... nicht deine Antwort. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Even het contrast illustreren !
![]() ![]() |
Citaat:
:rofl: arme linkie winkies!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vermoed dat er of het forum wel iemand zal zitten die het benaderd met "jalouzie en miskandouse". :lol: Van Besien is nog bezig met te bezien wat er ontsnapt uit zijn entourage. Pech voor hem. Maar even serieus nu. Ik wist niet dat er in Antwerpen nog zoveel groen aanwezig is. Ik zie op de sky-line van de achtergrond toch een serieus kreupelbos. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Trollevikus toch. |
Citaat:
Jaja! Jalouzie en miskandouse! :lol: |
Citaat:
|
Om een of andere reden zijn jullie wel erg geobsedeerd door het uiterlijk van die mensen.
|
Citaat:
U niet he. ;-) |
Citaat:
Trollevicus; ik heb Spaans bloed in mijn aderen. Ga je nu ook durven beweren dat mijn voorouders; die afkomstig zijn uit Zichem; gecollaboreerd hebben met de Spanjaarden? Ge zoekt het weer ver he vent! Op mijn gemeente hebben 17 man en een paardenkop meegevochten in het leger van Napoleon. Durf je ook beweren soms dat die allemaal homo's waren? Kan wel zijn hoor. Want de afstammelingen hebben allemaal ook een groter apparaat zoals datgene dat Napoleon vasthoudt onder zijn colbertje. Vervlogen tijden. Nu moeten ze ook passen met goede kaarten tegenover sommige nieuwkomers. :lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be