![]() |
Goeiemorgen aan de sympathieke forumleden! :-D
|
Beleefd verzoek aan Eduard Khil om uit te scheiden met zijn idiote foto.
|
Wel kijk eens aan! De 50 kattenfoto's zijn verwijderd evenals de 12 posts die moesten bewijzen dat het allemaal de schuld van de server was :-D
Bedankt moderatie! :-) |
Goeiemorgen bewonderaars van de mooie herfstluchten :-D
|
trololo
|
Kijk maar eens op Google Afbeeldingen hoe mooi die herfstluchten kunnen zijn.
https://www.google.be/search?hl=nl&s...53.qvTmAGUrjuU Natuurlijk kan ik ook gewoon eens door mijn venster kijken of een wandelingetje doen ;-) |
Goeiemorgen aan al wie deze morgen een beetje tegen zijn zin uit bed gekomen is :-D
|
Good evening Marie ^^
|
Goeiemorgen koffiekletsers :-D
|
Ja, ik maak met mijn ochtendgroetje een beetje reclame voor de stiel van koffiemadam want de POK is helaas stilgevallen. Maar misschien kan ik nog ergens anders terecht! Wie richt er hier nog eens een partij, verenigingske, clubke of wat dan ook op op dit forum :lol:
|
Er was eens sprake van een befclubbeke, maar dat is nooit van de grond geraakt.
|
Citaat:
|
Goeiemorgen aan de heren op dit forum :-D
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Goeiemorgen aan de dames op dit forum :-D
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En strakts weer dat winteruur......:roll::roll::roll::roll::roll::roll ::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll:: roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::ro ll::roll::roll::roll::roll::roll: |
Citaat:
En energieieieieieieieieiieie dat we daarmee bespaard hebben! En later terrasjes doen! En later in de tuin zitten! |
Helloow stelletje plezante mafketels ;)
Goedenacht aan iedereen die het wil :thumbsup: 'k Gon sebiet werral maffeuuuuh :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be