Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   11.000 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201221)

Klojo eerste klas 30 september 2015 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7840022)
Ah! Maar zo een slimmerik! Niet te geloven dat iemand zo slim kan zijn :roll: Dat ik daar nu zelf nooit aan gedacht heb!

Er is dan ook lang over nagedacht, hé :lol:

Klojo eerste klas 30 september 2015 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7840034)
Dat van die wasspelden heb ik zelf ook al lang uitgevonden. Dat doe ik al jaren. Maar als ik dan schud, dan kloppen die wasspelden overal tegen en dat is ook niet zo best :-(
De rolbevestigende omgeving neem ik er hier graag bij :lol: Zijn er eigenlijk mannen hier op het forum die wel eens dekbedden in dekbedhoezen steken? Dat zou ik nu echt graag weten!

Ikke....gewoon die 2 dekbedhoeken beneden vastpakken, die naar beneden duwen tot aan de hoeshoeken beneden, de twee tegelijkertijd vastnemen en dan dat dekbed erinschudden...

Anna List 30 september 2015 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7840034)
Dat van die wasspelden heb ik zelf ook al lang uitgevonden. Dat doe ik al jaren. Maar als ik dan schud, dan kloppen die wasspelden overal tegen en dat is ook niet zo best :-(
De rolbevestigende omgeving neem ik er hier graag bij :lol: Zijn er eigenlijk mannen hier op het forum die wel eens dekbedden in dekbedhoezen steken? Dat zou ik nu echt graag weten!

waarom zou je die moeite doen ?

denk toch eens na, al dat huishoudelijk werk is door mannen uitgevonden om jullie bezig te houden !

kruip toch gewoon elke nacht zelf in die dekbedovertrek voor je het donsdeken over je heen trekt.

opgelost, geen werk.

Marie van de koster 30 september 2015 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 7840939)
Ikke....gewoon die 2 dekbedhoeken beneden vastpakken, die naar beneden duwen tot aan de hoeshoeken beneden, de twee tegelijkertijd vastnemen en dan dat dekbed erinschudden...

Gelieve deze handelswijze te filmen met uw slimme-Phone, het filmpje op tinternet te zetten en een link te maken naar deze draad. Dan kan ik dat eens zien :lol:
Nota van deze schrijver : de spellingscontrole verandert het woord Phone met kleine p automatisch in Phone met grote P. Als dat niet straf is! Zou een Phone nu ook al goddelijke status bezitten?

Marie van de koster 30 september 2015 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 7841093)
waarom zou je die moeite doen ?

denk toch eens na, al dat huishoudelijk werk is door mannen uitgevonden om jullie bezig te houden !

kruip toch gewoon elke nacht zelf in die dekbedovertrek voor je het donsdeken over je heen trekt.

opgelost, geen werk.

Goe gevonden :lol:

Anna List 1 oktober 2015 07:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7841448)
Goe gevonden :lol:

doe dat al vijftien jaar zo! ... alleen altijd wel ff uitleggen als je een date voor t eerst mee naar huis neemt.

kruip maar in the loveshack, baby ! :-)

Marie van de koster 1 oktober 2015 09:44

Goeiemorgen roloptrekkers :-D

Marie van de koster 1 oktober 2015 09:48

Bij mij in de buurt heeft bijna iedere venster van alle huizen rolluiken. 's Morgens is dat hier een symfonie van rollen die omhoog gaan, die symfonie duurt natuurlijk wel eventjes. Langer dan een normale klassieke symfonie. De pauzes tussendoor worden opgevuld met het omhoogtrekken van een garagerolluik dat dan even later weer gesloten wordt, een heel ander geluid natuurlijk dat enige variatie brengt. Om het geheel wat kleur te geven, blaft er nu en dan een hond harmonieus mee.
't Is toch een aparte wereld, de wereld van de rollensymfonie :lol:

Klojo eerste klas 1 oktober 2015 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7841445)
Gelieve deze handelswijze te filmen met uw slimme-Phone, het filmpje op tinternet te zetten en een link te maken naar deze draad. Dan kan ik dat eens zien :lol:
Nota van deze schrijver : de spellingscontrole verandert het woord Phone met kleine p automatisch in Phone met grote P. Als dat niet straf is! Zou een Phone nu ook al goddelijke status bezitten?

'digitaal' afgehaakt bij 't opkomen van de gsm....... :oops:

Supe®Staaf 1 oktober 2015 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7841795)
Goeiemorgen roloptrekkers :-D

Goedenavond rol....
Laat maar.
:-(

Zucht 1 oktober 2015 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 7842465)
Goedenavond rol....
Laat maar.

Gelukkig maakt dat minder lawaai.

Marie van de koster 2 oktober 2015 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 7842186)
'digitaal' afgehaakt bij 't opkomen van de gsm....... :oops:

Maar! Jongen toch! :roll:

Marie van de koster 2 oktober 2015 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 7842465)
Goedenavond rol....
Laat maar.

Ja, dat had ik kunnen verwachten natuurlijk :-)

Klojo eerste klas 2 oktober 2015 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7843096)
Maar! Jongen toch! :roll:

Wij, niet-gsm/i-of-andere pod/pad-verslaafden, hebben tenminste nog de tijd voor een babbeltje op de trein..... De rest is aan 't smsen, mails aan 't lezen of te bellen met iemand die een wagon verder zit of naar huis om te zeggen dat de trein vertraging heeft.....groot nieuws, dus ;-)

Marie van de koster 3 oktober 2015 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 7843187)
Wij, niet-gsm/i-of-andere pod/pad-verslaafden, hebben tenminste nog de tijd voor een babbeltje op de trein..... De rest is aan 't smsen, mails aan 't lezen of te bellen met iemand die een wagon verder zit of naar huis om te zeggen dat de trein vertraging heeft.....groot nieuws, dus ;-)

Standvastige, wilskrachtige mensen dus ;-)

Marie van de koster 3 oktober 2015 10:01

Goeiemorgen aan al wie geen pc, laptop, tablet, smartphone of iets dergelijks heeft :-D

Marie van de koster 3 oktober 2015 10:03

Mensen die geen pc, laptop, tablet, smartphone of iets dergelijks bezitten, lezen dit natuurlijk niet. Dus wel-bezitters van pc, laptop, tablet, smartphone of iets dergelijks gelieve die mensen mijn groeten over te brengen :lol:

Klojo eerste klas 3 oktober 2015 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7843883)
Mensen die geen pc, laptop, tablet, smartphone of iets dergelijks bezitten, lezen dit natuurlijk niet. Dus wel-bezitters van pc, laptop, tablet, smartphone of iets dergelijks gelieve die mensen mijn groeten over te brengen :lol:

Proficiat, 't heeft niet lang geduurd voor je eurocent viel ;-)

Marie van de koster 3 oktober 2015 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 7843917)
Proficiat, 't heeft niet lang geduurd voor je eurocent viel ;-)

Ik ben een rappe hé!

Zucht 3 oktober 2015 21:44

Of misschien een snelle ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be