![]() |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Aangezien ik niks meer kan quoten (jullie ook niet)?
Cookie kan precies zijn geluk niet op met de senorita's die van lekker en veel eten houden. Tof! |
ik kan quoten maar de knop is weg , er staat nu tekst waar de knop stond
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn duurste uitgave was ooit 75 euro voor ons twee. Inclusief een fles rode wijn voor mij en een fles witte wijn voor Albertine. De uitbaters kozen zelf het voor- en nagerecht, en de aperitiefkes. Ongelooflijk lekker. Tja, toegegeven, we werden een klein beetje tipsy. :D |
Morgenvroeg om 6 uur van de grond.
Morgennamiddag zet ik mij in een tapasbar om de match tegen Spanje te bekijken. |
Citaat:
|
Citaat:
Of hebben ze wat meer schrik van de Guardia dan van het Brussels parket ? |
Citaat:
|
Citaat:
Geniet van je tapas en de match! |
Alles op't forum macheert weer !! :-)
In noodgeval: https://web.archive.org/web/20221205...?do=getsmilies Link van de smilie kopiëren , en die tussen [img]link[/img] plaatsen !! https://web.archive.org/web/20220517....php?do=bbcode |
Oeps, moeten we dat zelf instellen?
|
Mijn probleem; ik heb daarjuist gemerkt dat ik alleen de hele tekst kan quoten maar 1 zin bv dat lukt echt niet!
Wanneer iemand een lange tekst post en ik op 1 (of 2) zinnen wil reageren moet ik die hele tekst quoten. Pffff zeg! + Dat de smileys het ook niet doen. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
![]() |
Ik ga mijnen tram opzoeken :D , tenzij die er vandoor is :(
|
:sleeping:
|
|
Ik lees dat het vannacht in België zal vriezen dat het kraakt, zelfs aan zee.
Hier kan je nog in T-shirt buiten eten. Nog een weekje Valencia, en dan is gedaan met de pret. En nu :sleeping: |
Citaat:
Have fun in Valencia. |
Citaat:
|
Citaat:
En uiteraard zonder verwarming. Héérlijk! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een ikea service :lol: |
Citaat:
Neenee, gewoon in een slaapkleedje. Mensen geloven mij zelfs niet maar toch is het waar. Ik ben een wintermens en geniet ontzettend van koude temperaturen. |
Ik heb de afgelopen dagen ontzettend genoten van de vriestemperaturen. Alhoewel; voor mij mag het nog veel kouder!
-10° en -15° zou ik zalig vinden. |
Sebiet effe nog wa' kassie kijken :thumbsup:
En daarna mijne tram opzoeken :sleeping: |
Het was deze morgen -6° hier. Yessssss!!!!
Jaren geleden dat het zo lekker koud was. |
Citaat:
|
Citaat:
Bij meer dan 23° voel ik mij ziek. Misselijk, zware hoofdpijn en soms overgeven. Niemand die het begrijpt maar het is echt zo. Gelukkig heb ik contact met lotgenoten en dat helpt me wel. Gewoon te weten dat ik niet de enige ben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik zou echt mijn kinderen en kleinkinderen niet kunnen achterlaten. Nooit. Ik zal wel verder afzien in de zomers die nog komen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be