Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Bart De Wever 'VOKA IS MIJN BAAS' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=157681)

Knuppel 20 februari 2022 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 9900123)
Vind gij normaal dat de gewone burger vette rekeningen voor stroom krijgt terwijl grote bedrijven een de haven er nog voor betaald worden?
En zeg niet het Demir is die de groene stroom certificaten uitgevonden heeft hé, zoals hier een tijd geleden al iemand geschreven heeft..

Voor de belgicistjes telt maar één ding: voor letterlijk ALLES de schuld op de rug schuiven van de verfoeide Vlaams-nationalisten. In dit geval op Demir.
Rode Freya zijn ze glad vergeten.
Bij gebrek aan argumenten sleuren ze er dan maar Voka bij.

Pandareus 20 februari 2022 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9900140)
Je weet het of je weet het niet, Bart deed die uitspraak als sarcastische grap.

Toen hij die memorabele uitspraak heeft gedaan twijfelde niemand aan de oprechtheid ervan, niemand heeft ooit zin gehad om ermee te lachen (waarom zou men dat doen trouwens... :? ) en voor zover ik kan zien is die fameuze uitspraak gewoon een deel van de baggage van BDW geworden. Betrokkene heeft zijn gevleugelde uitspraak ook nooit tegengesproken...

Beetje te gemakkelijk om dan jaren later te komen poneren dat het een 'sarcastisch grapje' was...

Knuppel 20 februari 2022 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9900256)
Toen hij die memorabele uitspraak heeft gedaan twijfelde niemand aan de oprechtheid ervan, niemand heeft ooit zin gehad om ermee te lachen (waarom zou men dat doen trouwens... :? ) en voor zover ik kan zien is die fameuze uitspraak gewoon een deel van de baggage van BDW geworden. Betrokkene heeft zijn gevleugelde uitspraak ook nooit tegengesproken...

Beetje te gemakkelijk om dan jaren later te komen poneren dat het een 'sarcastisch grapje' was...

Feit blijft dat noch voka, noch De Wever invloed hebben op de federale poppenkast.

Henri1 20 februari 2022 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9900182)
Ik denk dat dit ondertussen meer dan bewezen is hé.

U bent alvast akkoord met de stelling.

Knuppel 20 februari 2022 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9900283)
U bent alvast akkoord met de stelling.

Integendeel.

Citaat:

Volgens de meesten van de rechterflank is VOKA niet de BAAS van De Wever.

reservespeler 20 februari 2022 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9900283)
U bent alvast akkoord met de stelling.

In de context dat die stelling geponeerd werd? Ja dan ben ik akkoord met die stelling, maar niet in de context die jullie hier aan geven.

Om te begrijpen wat De Wever echt zei, moeten er velen een paar hersencellen meer hebben.

quercus 20 februari 2022 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9900140)
Je weet het of je weet het niet, Bart deed die uitspraak als sarcastische grap.

Dat weet ik niet maar dat had net zogoed gekund. 8-)

De Rode Willem 21 februari 2022 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9900182)
Ik denk dat dit ondertussen meer dan bewezen is hé.

Tja....
De electorale djoef op de muyle van -8% kent vele vaders

Het Oosten 21 februari 2022 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 9900422)
Dat weet ik niet maar dat had net zogoed gekund. 8-)

Domme uitspraak van De Wever, sarcastisch of niet. Op zo'n uitspraak wordt men natuurlijk stante pede afgerekend door de tegenstander. Niet verwonderlijk dat hij nu niet in de Federale regering zit. Een strateeg van het zevenste knoopgat is het. Volledig over zijn paard getild door zijn Vlaams-nationalistische bewonderaars. Het zij zo.

Henri1 21 februari 2022 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9901252)
Domme uitspraak van De Wever, sarcastisch of niet. Op zo'n uitspraak wordt men natuurlijk stante pede afgerekend door de tegenstander. Niet verwonderlijk dat hij nu niet in de Federale regering zit. Een strateeg van het zevenste knoopgat is het. Volledig over zijn paard getild door zijn Vlaams-nationalistische bewonderaars. Het zij zo.

Ik kon het zelf niet beter verwoorden.

Dikke vette 2.

Knuppel 22 februari 2022 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9901252)
Domme uitspraak van De Wever, sarcastisch of niet. Op zo'n uitspraak wordt men natuurlijk stante pede afgerekend door de tegenstander. Niet verwonderlijk dat hij nu niet in de Federale regering zit. Een strateeg van het zevenste knoopgat is het. Volledig over zijn paard getild door zijn Vlaams-nationalistische bewonderaars. Het zij zo.



Xenophon 22 februari 2022 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9901582)

:D

Knuppel 22 februari 2022 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9901303)
Ik kon het zelf niet beter verwoorden.

Dikke vette 2.


fransV 23 februari 2022 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9900256)
Toen hij die memorabele uitspraak heeft gedaan twijfelde niemand aan de oprechtheid ervan, niemand heeft ooit zin gehad om ermee te lachen (waarom zou men dat doen trouwens... :? ) en voor zover ik kan zien is die fameuze uitspraak gewoon een deel van de baggage van BDW geworden. Betrokkene heeft zijn gevleugelde uitspraak ook nooit tegengesproken...

Beetje te gemakkelijk om dan jaren later te komen poneren dat het een 'sarcastisch grapje' was...

Poetin komt op in 24 voor PVDA in Vlaanderen .
Mijn stem heeft hij alvast.....

De Rode Willem 24 februari 2022 12:23

Zoals iedereen met één werkende hersencal reeds op voorhand wist, mevrouw Demir richt schade aan...verschrikkelijke schade
Of Voka met een persoon met zulke extremistisch communistische ideeën in zee wil gaan, is wel heel erg te betwijfelen

https://www.hln.be/economie/brengt-p...ring~a2f7749b/
Citaat:

“Economische schade mogelijk groter dan beoogde besparing”
Als het maar electoraal goed bekt natuurlijk : laat de rijken de electriciteitscrisis maar betalen. De PvdA heeft het al geprobeert in 2015.

Maar als het gatachterlijke plan niet zou lukken, dan heeft onze extreme communistische mevrouw Demir al andere ondernemer in het vizier om kapot te maken. Onder het smerige schaamlapje van de stikstofuitstoot.

https://www.standaard.be/cnt/dmf20220223_95218822

Wat zijn ze nu weer van plan in de Vlaamse regering. Alle veeboerderijen sluiten zodat het vlees zo duur wordt dat de werkende mens zich maar één keer per week vlees meer kan veroorloven !

Wanneer gaat die politieke waanzin stoppen ?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be