Salvadorii |
9 januari 2012 22:52 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique
(Bericht 5920499)
Di Rupo spreekt in ieder geval beter Duits dan Uw Sarkozy die niet verder komt dan het woordje "genau".
|
Haha, die gehandikapte loser is zogezegd te veel in zijn oor geneukt, hoewel ernie beweert dat het gewoon een banaan was...
Wat zijn Frans betreft dat laat ik over aann de Walen, BruXXXelois, en de menige losers wie het moge interesseren...
Zijn Nederlands is slechter dan dat van een Poolstalige paus die amper kon mompelen in het latijns...
Zijn Engelsis (ja zo heet dat in zijn geval) is zo slecht dat wie haartjes in zijn oren heeft moeite heeft om niet misselijk te worden. Wie mij niet gelooft moet googlen.
Wat zijn Duits betreft - en zijn Italiaans, ten minste wat zijn openbare optredens betreft, is hij een even grote sukkel als een opurtunist. Ik beloof dat ik het ka doene en doene ka, mar ik doe of kan het niet... dus moet ge verder in mijn mislukking investeren, of ge blijft met nix achter...
Citaat:
Uw input als buitenstaander is gewaardeerd maar gelieve eerst te kakken op Uw eigen politiek. Laat het maar ons over om op onze eigen politiek te kakken.
|
Da mens heeft een punt of heeft geen punt. Wat gij doet is goedkope xenophobisce kakkernij toepassen. Echt, als ze de hoer van Babylon is of de een Gallo-Hangmatier of een intestinale worm, argumenten negeren omdat men meent dat diegene die het argument expliceert verwaarloosbaar, negeerbaar of overbodig is, awel dat is niet enkel dom maar ook een reden om over te geven...
|