Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
(Bericht 5629713)
Omdat jij degene bent die steevast kritiek uit wanneer iemand openlijk schrijft dat hij iemand negeert.
|
Nee hoor.
Maar dat is verder geen antwoord op mijn vraag
"Omdat dit niet de eerste keer is dat jij tegen mij over "kaltstellen" begint, en ik eigenlijk wel benieuwd ben waarom jij daar tegen uitgerekend mij telkens weer over begint."
Ik heb het woord "kaltstellen" nog nooit in mijn mond genomen, toch begin jij er telkens weer over te zeveren tegen me. Net zoals je me regelmatig met de naam van een ander aan meent te moeten spreken. Ik had zelfs nog nooit van "kaltstellen" gehoord totdat jij er destijds tegen me over begon te mauwen. Vind je het zo'n mooi woord en wil je dat ik het overneem of zo?
Citaat:
(Bericht 5629713)
|
Ja en? Dat is een uitspraak van mij n.a.v. een post van Alboreto, die ook aan Alboreto gericht was.
Jij had het over "
We waren toch aan het keuvelen over negeren om enerzijds
het geen zin heeft om te discussiëren met trollen e.d".
Welnu, "we" waren toen dus helemaal niet aan het keuvelen, anders had ik het woord wel tot je gericht.
Citaat:
(Bericht 5629713)
Als het van de moderatie komt is het heel mooi.
|
Prachtig zelfs.
Citaat:
(Bericht 5629713)
Het zijn jouw woorden in deze discussie.
|
Het zijn mijn woorden in deze discussie ja, die dus niet aan jou gericht waren, en waar jouw reactie in
jouw vorige post verder dan ook niets mee te maken heeft. Tenzij je me hier op een laag bij de grondse gluiperige manier van datgene wat je zelf doet, wilt beschuldigen natuurlijk.
Citaat:
(Bericht 5629713)
Dan was die zin niet correct. Negeren, kaltstellen en een cordon sanitaire er omheen lijken mij de beste opties. Dan moest het zijn : Negeren, en een cordon sanitaire er omheen om kalt te stellen lijken mij de beste opties. Dat was nochtans een leerkracht, die dit schreef.
|
Ja en? Is dat mijn probleem of zo? Neem dat met de schrijver van die tekst op, en wijs die vervolgens op zijn fout.
Citaat:
(Bericht 5629713)
Hoezo? Zelfs als je collectief iemand negeert, kan die onverdroten verder posten.
|
Inderdaad, die kan dan onverdroten verder posten, zoveel als hij of zij maar wil. Alleen zal die dan geen reacties meer krijgen, en daar is het de meeste mensen die wat op een forum schrijven, immers om te doen. Dat is zo'n beetje de essentie van "discussiëren", een uitwisseling van gedachten, standpunten, ideeën e.d. Wordt daar dan niet op gereageerd, vindt er ook geen uitwisseling meer plaats, en heeft die persoon dan ook niets om te dicussiëren.
Citaat:
(Bericht 5629713)
Wat voor een onnozele uitspraak is dit? Wat is hiervan de bedoeling? Ruzie uitlokken?
Zo'n getrol is toch niet ter bevordering van de discussie.
|
Als er hier één persoon is die ruzie aan het zoeken is en aan het trollen is, dan ben jij dat artisjok, en dat weet je drommels goed. En dat is ook al één van de nogal vele irritante trekjes aan jouw forumgedrag m.i.
Citaat:
(Bericht 5629713)
Dan moet je toch niet verwondert zijn dat sommigen niet meer wensen te discussiëren met jou.
|
Als sommigen verbaal niet sterk genoeg zijn en geen zinnige argumenten aan kunnen dragen, dan kan ik me best voorstellen dat de lust tot discussiëren met mij hen wel eens zou kunnen vergaan ja. Dan kunnen die "sommigen", te weten Alboreto, mij als alternatief op hun negeerlijst zwieren, en andere "sommigen", jij dus, gaan dan eindeloos zagen en zeveren, al of niet vergezeld van al of niet verholen beschuldigingen.
----------------
Maar bon, het topic is alweer aardig ontspoord, en om het weer terug op de rails te zetten, en aangezien ik je nu hier toch aan de lijn heb, zou ik wel eens antwoord van je willen krijgen op de volgende ontopic-vragen, die ik je al zo vaak gesteld heb, maar waarop ik nog nimmer een antwoord heb gehad:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli
(Bericht 5563746)
Citaat:
(Bericht 5563109)
Neen, niet strafbaar; maar wel racisme.
|
artisjok, kun jij eens uitleggen wat er precies racistisch zou zijn aan de uitspraak "Ik wil in een samenleving leven waar ik niet alle vijf stappen tegen een allochtoon bots. En al zeker niet in mijn trappenhuis, of in mijn straat, mijn gemeente..."?
|
En:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli
(Bericht 5542854)
Citaat:
(Bericht 5542796)
Alhoewel er nog zo draden zijn; is het spijtig genoeg de uitzondering onder I&I.
Veel draden worden opgestart, enkel met de bedoeling om haat te zaaien en/of aan te zetten tot racisme. Dikwijls wordt zelfs geen moeite meer gedaan om de indruk te geven om een punt te maken in de openingspost.
Die draden blijven staan.
|
Hoe kun jij zo zeker weten dat topics worden gestart "met de bedoeling om haat te zaaien en/of aan te zetten tot racisme"?
Staat dat erbij geschreven, of hebben de topicstarters jou dat in PM verteld?
Of is ook dit jouw hoogstpersoonlijke uitleg en interpretatie, zoals ik jou al eerder posts van anderen op die manier heb zien uitleggen en interpreteren terwijl dat geenzins het geval was?
|