![]() |
Citaat:
|
Nog één post, en dan zit ik op 15.000.
Man, wat heb ik een hoop tijd vergooid aan posts en reacties die nooit door iemand serieus genomen zullen worden. ...Eeeeeen misschien ook een paar waarvan als ze wel serieus genomen zouden worden ik achteraf zou denken dat dat beter niet had kunnen gebeuren. |
Citaat:
|
Tot de volgende :-) :thumbsup:
Maftijd , zzzzzzzzzzzzzzzz :sleeping: |
Goeie morgen.
Gedaan met de winterslaap. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: |
Citaat:
Tijd voor de zomerslaap. (Straks weeral een uur minder maffen voor dat snert-zomeruur.) |
Even dit;
Op 10 april moet ik een zware operatie ondergaan en zal ik lichamelijk niet in staat zijn om hier nog mee te schrijven/ posten/reageren. Dit gedurende minstens 6 weken :cry::cry: Ik hoop hier op dit forum weer mee te kunnen 'doen' tegen eind mei. Ik vermeld het gewoon zodat er niet gedacht wordt dat ik verdwenen ben, of dood ben. Ik zal wel zeker alles blijven meelezen!:-D |
Citaat:
pijn sorry |
Citaat:
pijn sorry |
Citaat:
pijn sorry |
Citaat:
|
Het is middernacht. Ik ga oogjes dichr en snaveltjes toe doen.
Welterusten allemaal. |
Citaat:
|
ik ben er weer; alive and kicking! :-D
morgen is het drie weken geleden dat ik geopereerd werd typen gaat moeilijk; het is mijn rechterschouder die geopereerd is en ik ben rechtshandig hoofdlettertoets inhouden lukt nog niet fff ik moet nu nog tot achtentwintig mei volhouden en dan mag heel wss mijn "harnas" uit intussen : ik ga nu drie keer per week naar de kinesist alle oefeningen (behalve die met de katrol) doe ik dagelijks minstens vier keer hier thuis zodat mijn schouder soepel blijft en mijn spieren terug sterker groetjes, nieuwnoors |
Citaat:
|
Citaat:
|
:sleeping:
|
|
Citaat:
|
uw profiel lezend : "Laatste activiteit: 29 mei 2023 16:24" ....:|
:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Moeten jullie de laatste paar dagen ook telkens opnieuw inloggen op deze site?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zzzzalutozzzz , tot de volgende :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier hoeft dat niet meer sinds we zo ne robotmaaier gekregen hebben van zoon. Beste uitvinding ooit! Elke weekdag om 8u40 doet hij zijn eerste toer. Tot ong. 10u15. Daarna gaat hij zich opladen (op charge :-D) en rond 11u doet hij zijn tweede ronde. Perfect! |
Citaat:
|
Citaat:
kwas wel nie uitgenodigd he :x |
Citaat:
Citaat:
|
|
Citaat:
wij kunnen het niet, ... :? ? |
Citaat:
Schaam u diep! |
Goeiemorgen in Deurne is er vandaag de grootste openlucht rommelmarkt van Vlaanderen.
De Argenta koers wordt gereden tussen Deurne en Ekeren. Have a nice day. :-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be