smiley |
26 juni 2011 17:20 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp
(Bericht 5528628)
ik zat op het kifkif forum hoor, zonder probleem, integendeel zelf
|
Ik weet dat jij daar zat. En natuurlijk had jij daar geen probleem. Jij legde islam niet zo erg op de rooster. Jij doorprikte de proislam propaganda niet. U bent daar dus welkom. Mensen zoals u betekenen immers geen gevaar voor hun islam. U weet dan ook niet waarover ik het heb. Als u zonder boe of ba hele teksten die u net gepost had voor uw neus ziet verdwijnen (zonder KNIP zonder enige reden op te geven. Soms liet men verstaan dat zogenaamde 'islamofobe' teksten niet toegestaan zijn enkel hun visie wensen zij er immers door te duwen. Zij bepalen nu eenmaal wat 'islamofoob' (wat dat ook mag zijn) is en wat niet. Uiteindelijk ben ik ook zonder boe of ba verbannen na een tekst terug te posten die zij alweer zonder boe of ba hadden verwijdert. Een schande hoe zij mensen de mond trachten te snoeren. Enkel hun visie en niet al te grote kritiek op islam is toegestaan. De boodschap willen uitdragen dat het allemaal wel meevalt met islam, niks om u zorgen over te maken. Dat het probleem in onze samenleving niet islam is maar wel het Vlaams belang. Vlaams Belang bashen was in. Daar zat hem volgens hen immers HET probleem en bij armoede achterstelling te kleine huisjes bla bla bla maar zeker niet bij islam. Perfect in de lijn van de zogenaamde verdraagzamen onder ons. De teksten van Hind Fraihi werden daar evenmin met enthousiasme onthaalt. Teksten van een linda bogaert daarentegen wel. Het past immers niet in het mensen zand in de ogen strooien wat islam betreft. Islam zou peace zijn. Men zegt er wel niet bij wat islam met die 'peace' uiteindelijk bedoelt.
Haatzaaiende teksten ten opzichte van joden en onze samenleving werden er niet verwijdert, personen zoals een abou jahjah werden niet te verwonderen ook goed ontvangen. Persoonlijke aanvallen van een godsdienstwaanzinnige die mij de hel toewenste en erger mocht gerust blijven staan. Een gecensureerd forum dat zelfs een communistisch regime zou doen blozen. Een islamitisch forum gemodereert door moslims en hun sympathisanten.
Bij mijn weten was het kifkif forum na gesloten te zijn (ze konden de toevloet van islamkritiek niet meer aan, ze hadden te veel werk met censureren) terug actief. Waar wacht je op. Uw lievelingsforum. Het forum voor de 'verdraagzamen' onder ons. Daar horen zij wat zij graag willen horen.
http://politics.lunitechs.be/showthread.php?t=54041
|