Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Europa keurt begroting af (https://forum.politics.be/showthread.php?t=165770)

Het Oosten 10 januari 2012 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HRobin (Bericht 5921078)
Maakt het natuurlijk niet minder waar ;-)

Wanneer een Leugendistel zegt dat iemand liegt, dan zegt hij in feite dat de persoon in kwestie de waarheid spreekt.

Distel 10 januari 2012 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5920499)
Di Rupo spreekt in ieder geval beter Duits dan Uw Sarkozy die niet verder komt dan het woordje "genau".

Uw input als buitenstaander is gewaardeerd maar gelieve eerst te kakken op Uw eigen politiek. Laat het maar ons over om op onze eigen politiek te kakken.

Een avatar hebben van een unitaire partij gebaseerd op een Europese vlag, en dan de eerste de beste "buitenstaander" afschieten. Geweldige manier om uzelf onder te kakken.

Distel 10 januari 2012 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5921065)
Het lievelingsantwoord van Leugendistel.

Als jij ophoudt met liegen, kan ik ophouden met het te gebruiken.

Distel 10 januari 2012 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5921086)
Wanneer een Leugendistel zegt dat iemand liegt, dan zegt hij in feite dat de persoon in kwestie de waarheid spreekt.

Deze "logica", in combinatie van uw "al wat ge zegt zijt ge zelf" van onlangs, doen stilaan een lichtje branden over de reden waarom uw bijdragen zo idioot zijn. Hopelijk komt daar veandering in wanneer je naar het middelbaar mag.

Het Oosten 10 januari 2012 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 5921092)
Als jij ophoudt met liegen, kan ik ophouden met het te gebruiken.

Zegt Leugendistel. En daar zit nu juist het probleem.

ViveLaBelgique 10 januari 2012 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan (Bericht 5920522)
Voor uw informatie : de officiële taal in Frankrijk is het Frans. Sarkozy en de Duitse bondskanselier spreken overigens Frans onder elkaar. Di Rupo komt daar in geen enkele mate bij te pas, noch in het Duits, noch in het Frans.

Genau !

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...tnog/1.1192516

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan (Bericht 5920522)
Evenzeer voor uw informatie : ik heb niet de minste invloed op de mate waarin u als Belgen op uw politiek "kakt", dus gaat u allen maar uw gang.

Mijn gedacht !

Hou Uw kak in op Uw eigen politici te kakken !

ViveLaBelgique 10 januari 2012 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jakko (Bericht 5920525)
Hij heeft dan ook Duitstalige onderdanen, deze premier van alle Belgen. Ik heb hem nog nooit Duits horen spreken. Met minder haar op dan het Nederlands?

Het Duits van Elio Di Rupo trekt nergens op. Het is daarentegen een pak beter dan dat van Sarkozy die al jaren intiem is met Merckel in de FR-DU EU locomotief.

Het Oosten 10 januari 2012 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 5921091)
Een avatar hebben van een unitaire partij gebaseerd op een Europese vlag, en dan de eerste de beste "buitenstaander" afschieten. Geweldige manier om uzelf onder te kakken.

En als ik nu een zou vragen zoals sommigen van uw geestesgenoten doen: 'bent u een nick van Henri1?'

quercus 10 januari 2012 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5921100)

Mensenlief wat ben jij toch een kinderachtig ventje! Wanneer ga jij eens volwassen worden? Werk jij nog? Of zit je in een of ander sociaal steuntrekkersstatuut? Ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand als jij dagelijks met andere mensen zou moeten samenwerken.

ViveLaBelgique 10 januari 2012 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 5921091)

Ik schiet nergens buitenstaanders af.

Het Oosten 10 januari 2012 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 5921114)
Mensenlief wat ben jij toch een kinderachtig ventje! Wanneer ga jij eens volwassen worden? Werk jij nog? Of zit je in een of ander sociaal steuntrekkersstatuut? Ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand als jij dagelijks met andere mensen zou moeten samenwerken.

Mensen die me om me de haverklap een leugenaar noemen, krijgen van hetzelfde laken een broek. En mensen die me ter kwader trouw een taalfout aanwrijven, krijgen ook van hetzelfde laken een broek. Maar dat laatste, Quercus, weet u ondertussen wel. En het helpt blijkbaar, want de laatste tijd onthoudt u zich van deze snode daad.

guido 007 10 januari 2012 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5919369)
D�*t vind ik nu redelijke taal . De proef op de som nemen bij de eindbalans. En dan kan men nog altijd beginnen kritiek te spuien.

De boer weet dat er een grote sloot is in zijn weide.

De knecht vraagt hem: "Boer, is dit niet gevaarlijk voor onze kalfjes?"
Antwoord van de boer: "Ik weet het niet, als er een kalfje verdrinkt, dan is het inderdaad gevaarlijk, dan maken we een omheinig rond de sloot."

Moraal van het verhaal: "Het is te laat de put gedempt als het kalf verdronken is".

Distel 10 januari 2012 10:05

Citaat:

Dat ik de vinger op de wonde leg, zal voor jou inderdaad wel een probleem zijn.

ViveLaBelgique 10 januari 2012 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 5920918)
Racistische bijdrage.

Buitenlanders zijn hier meer dan welkom, vaak zijn zij de enigen die de zaken scherp zien en duidelijk durven stellen.

Mijn gedacht !

Maar dat ze zich onthouden van argumenten ad hominem op onze politici. We zullen hier zelf wel een oordeel vellen over de mensen achter de politici.

Distel 10 januari 2012 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5921113)
En als ik nu een zou vragen zoals sommigen van uw geestesgenoten doen: 'bent u een nick van Henri1?'

:lol:

Blijven gaan, oosten, blijven gaan.

Het Oosten 10 januari 2012 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 5921122)
Dat ik de vinger op de wonde leg, zal voor jou inderdaad wel een probleem zijn.

Hoedt u voor de praat van een Leugendistel.

Dus u weet het nu, telkens u mij een leugenaar noemt, kunt u zich verwachten dat ik u een paar posten zal bedenken met het -terechte-koosnaampje 'Leugendistel'.

ViveLaBelgique 10 januari 2012 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 5921042)
Inhoudelijk sterk, zeer sterk.

Ja Guido,

Dat wist ik al. Dat moet je niet meer herhalen.

Distel 10 januari 2012 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5921118)
Ik schiet nergens buitenstaanders af.

Dat doe je wel. Spreekwoordelijk natuurlijk.

guido 007 10 januari 2012 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 5921098)
Deze "logica", in combinatie van uw "al wat ge zegt zijt ge zelf" van onlangs, doen stilaan een lichtje branden over de reden waarom uw bijdragen zo idioot zijn. Hopelijk komt daar veandering in wanneer je naar het middelbaar mag.

Dat is dan nog minstens zes jaar, hij moet nog beginnen aan het lager onderwijs.

guido 007 10 januari 2012 10:10

Citaat:

Op de man spelen wegens gebrek aan argumenten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be