![]() |
Citaat:
|
Citaat:
op naar de 130 pagina's :roll: |
Citaat:
Noch hier, noch hier. |
Citaat:
Omdat in die draden geen punt gemaakt wordt om over te discussiëren.Als ik het de openingsposter vraag krijg ik geen antwoord, ik krijg wel onder mijn voeten omdat ik het vraag. |
Citaat:
Lees even de wet zodat we over hetzelfde spreken. |
Citaat:
Ik heb dus zeer goed gelezen wat jij schreef. |
Citaat:
Kijk nog eens goed wat Filosoof u 'voorschrijft' |
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt gevraagd "Hoe kun jij zo zeker weten dat.." ik heb je verteld hoe ik dat zeker weet. Ga jij me misschien voorkauwen wat ik moet denken en antwoorden? |
Citaat:
Heb je de "eventueel" zien staan, en weet je wat dat betekent? |
Citaat:
En wat is een pun ? |
Citaat:
Maar ik zal proberen het zo eenvoudig mogelijk te maken. Zeggen dat ge geen vreemdelingen in uw wijk wilt is racistisch, maar niet strafbaar. Stappen zetten om dat te bekomen is dat wel. Mensen aanzetten om stappen te zetten om dat te bekomen is ook strafbaar. |
Citaat:
Het is niet iets wat ge moet hebben als ge het schijt hebt, maar iets om u het schijt te geven. Citaat:
|
Citaat:
Er kunnen goede , objectieve redenen voor zijn. Men heeft misschien gewoon voortdurend slechte ervaringen gehad met vreemdelingen, men wil het risico van opnieuw een slechte ervaring niet meer lopen en men mijdt ze om die reden. Men kan ook in de overtuiging leven dat alles in onze cultuur beter is en dat daarom een confrontatie met een vreemdeling nutteloos tijdverlies is , maar er voor de rest niets tegen hebben. |
Citaat:
Citaat:
Op mijn vraag daar weer op om uit te leggen waar er daar gediscrimineerd wordt, heb je niet meer geantwoord. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je hebt dus al met al geen afdoende antwoord gegeven, maar gewoon meer van hetzelfde rond de pot gedraai van je. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik schreef al: Wat het onderwerp van een topic is, blijkt meestal uit de titel. Als dat niet voldoende duidelijk is, zou je de openingspost eens kunnen lezen, en het commentaar van degene die de openingspost geplaatst heeft. Is het je dan nog niet duidelijk, dan vraag je het de openingsposter, nietwaar? Eenmalig vragen volstaat trouwens wel eens er een antwoord op is gegeven. Overigens zie ik nergens in het forumreglement iets over inhoud of opmaak van openingsposts staan. Het gaat dus wel degelijk over jouw wensen. En als je hier zulke verschrikkelijke problemen mee hebt dat je er 's nachts gillend van wakker wordt, dan meld je dit soort gruweldaden toch gewoon bij de forumleiding, als je meent dat allerlei reglementen en wetten overtreden worden? Blijft zoiets vervolgens staan, is er niets aan de hand en heb je je voor niets druk gemaakt. Wordt zoiets verwijderd of aangepast, dan kun je 's avonds tevreden naar bed gaan met de gedachte dat je de vrijheid van meningsuiting weer eens fijn hebt kunnen fnuiken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er wordt in de uitspraak "Ik wil in een samenleving leven waar ik niet alle vijf stappen tegen een allochtoon bots. En al zeker niet in mijn trappenhuis, of in mijn straat, mijn gemeente..." niemand uitgesloten op basis van afkomst. Citaat:
Je vroeg waarom ik er zo zeker van ben dat... Ik heb je uitgelegd waarom ik zo zeker ben. Citaat:
Graag citaat met link om mijn voorkauwen aan te tonen. Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=336 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2502 |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn er hier wel anderen die zich belachelijk maken, bijvoorbeeld door het ontzettend laag niveau van hun tussenkomsten. En het wordt nog meer om te lachen als het duidelijk is dat het van niet beter kunnen is. ;-) Ik heb het daarom niet noodzakelijk over jou hé Alboreto. |
Citaat:
|
Citaat:
Zo zou je het verwachten, in een normale discussie. Het gaat niet over opmaak. Het gaat over inhoud. Dat de starter een punt maakt, dat er een onderwerp is, is toch het minimum dat je verwacht voor een discussie. Heb jij daar een andere mening over? Citaat:
Citaat:
Een halve post naast de kwestie. Proficiat. |
Citaat:
Ik zal het antwoord op deze retorische vraag zelf maar meteen geven om van het gezever af te zijn: nergens. De persoon die dat zei, drukte namelijk een wens uit, zonder er verder een waardeoordeel over te geven. Zoiets kan nooit of te nimmer, zelfs voor het CGKR niet, "racistisch" zijn. Neem de proef op de som en vervang "allochtoon" door "neonazi". Dan krijg je dus: "Ik wil in een samenleving leven waar ik niet alle vijf stappen tegen een neonazi bots. En al zeker niet in mijn trappenhuis, of in mijn straat, mijn gemeente..." Geen zinnig mens zou hier durven beweren dat die arme neonazi in die uitspraak uitgesloten wordt op basis van afkomst, of in dit geval op basis van politieke overtuiging. Sterker nog, ik heb het zeer sterke vermoeden dat wanneer iemand met zo'n uitspraak zou komen, jij die van harte zou toejuichen. Citaat:
Kortom, een interpretatie door artisjok, een subjectieve mening, niet meer of minder waard dan de al net zo subjectieve mening van Jantje, Pietje of Treesje. Jij wilt mensen aanklagen en veroordelen voor "misdaden" (dat zogenaamde racisme) enkel op basis van niet-bewezen en ook nooit te bewijzen vermoedens en aannames over de intenties van anderen. Je zou wat dat betreft indertijd een goeie voor de inquisitie geweest zijn. Citaat:
Citaat:
Dat is door middel van je halstarrige weigering het gegeven antwoord te accepteren net zolang tot je te horen krijgt wat je graag wilt horen, een poging van je om anderen voor te kauwen wat ze moeten denken en vinden. Helaas voor jou trapt niemand daarin, maar het neemt niet weg dat je zoiets wel poogt. Citaat:
Ik ben je daarom dan ook geen enkel linkje verschuldigd. En al helemaal niet nu, op staande voet, nadat ik eerst 40 dagen (!!!) heb moeten wachten op antwoorden van je, terwijl je zowat elke dag online was en je meerdere keren hebt aangegeven niet te willen of kunnen antwoorden omdat je daarmee "het forumreglement zou overtreden". En dan kom je uiteindelijk met antwoorden die dan naast de kwestie, en zonder sluitende bewijzen zijn bovendien. En hiermee sluit ik mijn poging tot discussie met je af. Ik heb namelijk betere dingen te doen en zou mijn tijd op dit forum liever besteden aan interessante mensen met een mening die misschien wel niet de mijne is, en dat hoeft ook helemaal niet, maar die in elk geval wél in staat zijn op een normale manier een discussie te voeren, die niet telkens naar de bekende weg vragen, die niet telkens weer om irrelevante linkjes met citaten gaan roepen zodra ze in de feitelijke discussie vaststaan, die je niet telkens weer alles moet uitleggen omdat begrijpend lezen moeilijk voor ze is, kortom met mensen die zich niet zoals jij gedragen. |
Hoewel ik net mijn discussie met je afgesloten heb, zal ik toch nog even hierop ingaan:
Citaat:
Wat het onderwerp van een topic is, blijkt meestal uit de titel. Als dat niet voldoende duidelijk is, zou je de openingspost eens kunnen lezen, en het commentaar van degene die de openingspost geplaatst heeft. Is het je dan nog niet duidelijk, dan vraag je het de openingsposter, nietwaar? Eenmalig vragen volstaat trouwens wel eens er een antwoord op is gegeven. Overigens zie ik nergens in het forumreglement iets over inhoud of opmaak van openingsposts staan. Het gaat dus wel degelijk over jouw wensen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Arti. Soms vraag ik mij af waar je al die energie vandaan haalt. Meer zelfs, ik vraag mij af of die energie iets betert.
|
Citaat:
Ik neem er nog eens de vuistregels van de moderatie bij : Zelf hanteren wij deze vuistregels:http://forum.politics.be/showthread.php?t=153381 Eigenlijk is dit racisme van type D want de auteur wil een groep mensen anders behandelen op basis van afkomst. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rudy |
Citaat:
met alle respect cut the crap. vb http://forum.politics.be/showthread....41#post5607841 Je moet geen raketgeleerde zijn om de bedoeling achter reactie nr1. te begrijpen. En je moet ook geen kernfysicus zijn om te begrijpen wat voor een forum het is als zo'n reacties blijven staan. Ik heb hier al honderden persoonlijke aanvallen geregistreerd omwille van mijn religie terwijl dit strijdig is met het reglement. |
Citaat:
130 pagina's en counting...:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Uit dat forumreglement : persoonlijke aanval in de loop van een onderwerp gericht op forumdeelnemers (4 bp) |
Citaat:
Veel meningen zijn crap. De mijne ook. Ik voel mij niet geroepen om iemand de les te spellen. Ik heb wel een mening. |
Citaat:
Heb jij 4X4 bp gehad bij die 4 X persoonlijke aanval naar Alice toen? Ja of nee? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be