Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Racisme op Politics.be? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156725)

vlijmscherp 26 juni 2011 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5528755)
Leerrijk zegt ie :roll:

jep,

erg hé, mensen die een ander gedacht hebben dan jij?

smiley 26 juni 2011 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 5528762)
jep,

Vooral voor de mensen van het kifkif forum vinden dat erg.
http://politics.lunitechs.be/showthread.php?t=54041
http://forum.politics.be/showpost.ph...44&postcount=4

smiley 26 juni 2011 18:46

Citaat:

"IK moet reageren omdat de instelling van u als moderator tegen de missie en doelstelling is van de instelling waar u voor optreed. U bent een aanfluiting van der waarden die u pretendeert te verdedigen.
Waar de hell haalt u de lef vandaan te stellen dat ik u in discrediet breng dat doen je zelf.
U censureert u manipuleert u bent de dictator.
Bovendien hebt u niet eens de beleefdheid uw handelingen te verrechtvaardigen.
U bent geen democraat u handelt als een doorwinterde tiran.
Censuur op kifkif forum http://forum.politics.be/showpost.ph...06&postcount=3

Ik zou het zelf niet beter kunnen zeggen. De mensen dienen te weten waar dat de echte fascisten zitten. Islamofascisten in dienst van islam. De mensen dienen te weten dat men hen al jaren over islam zit voor te liegen zelfs met medewerking van universiteiten.
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=23

Salvadorii 26 juni 2011 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 5527602)
Als je doelt op Aïsha, dan moet ik je teleurstellen. Mohammed was geen geitenhouder, maar een succesvol karavaanrover en sekteleider. De jongedame was trouwens geen 5 jaar, maar 6.

En de levensgeschiedenis leest boeiender weg dan een doorsnee Harold Robins roman. (en dan bedoel ik niet de Koran, wat een soort van slechte voorloper is van Nostramus's kwatreinen)

Hij was eerst een geitenherder, en of ze nu vijf of zes was, is er een verschil????? Voor u is een kind van vijf trouwen uit den boze maart een kind van zes, geen probleem...

Trouwens jongedame?????????????????

alice 26 juni 2011 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5528394)
Het is toch de bedoeling om iemand te beoordelen op zijn persoonlijke eigenheid.
Iemand alleen of voornamelijk beoordelen op kenmerken die
hij deelt met een groep is racisme.

Uw fixatie neemt groteske vormen aan, niemand oordeelt volgens de norm die u stelt, wel wordt gedrag wat in bepaalde groepen vele meer voorkomt benoemt, besproken en bekritiseert, ga toch ergens anders inquisitie spelen Arti.:roll:

Salvadorii 26 juni 2011 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 5528762)
jep,

VERBOTEN

koe de poing 26 juni 2011 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise (Bericht 5528086)
Een forum kan slechts een goede discussie opleveren als het mogelijk is om ook meningen te formuleren die volgens andere groepen verwerpelijk zijn..

hier worden "meningen" verkondigt die bepaalde bevolkingsgroepen verwerpelijk noemen. Dat kan nooit een goede discussie opleveren.

Alboreto 26 juni 2011 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5528012)
Die post was niet anders. Er zijn dingen aan toegevoegd.

Inderdaad, en daardoor leek mijn antwoord totaal iets anders dan dat het origineel was.
Het is mij nu duidelijk welk soort forumganger ge zijt.

Alboreto 26 juni 2011 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise (Bericht 5528086)
Een forum kan slechts een goede discussie opleveren als het mogelijk is om ook meningen te formuleren die volgens andere groepen verwerpelijk zijn. Iedereen zal subjectief reageren en een mening bestrijden met eigen woorden. Zoals Hertog correct bemerkte: Een mening bestrijd je met woorden en niet met de wisknop. Dát is alleszins de insteek geweest van de oprichters en wegens groot succes proberen we die koers aan te houden.

Dat is een nobel streven, maar dan moet het speelveld voor iedereen gelijk zijn, en dat is het niet, om eerder vermeldde redenen, Maarten.

Als we reageren op mensen die een verwerpelijke mening hebben worden we geband.
Ge begrijpt dat ge op die manier een propagandaforum creëert voor racisme en op die manier zelf haat verspreidt.

Macchiavelli 26 juni 2011 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5529154)
Dat is een nobel streven, maar dan moet het speelveld voor iedereen gelijk zijn, en dat is het niet, om eerder vermeldde redenen, Maarten.

Als we reageren op mensen die een verwerpelijke mening hebben worden we geband.
Ge begrijpt dat ge op die manier een propagandaforum creëert voor racisme en op die manier zelf haat verspreidt.

Wat ik uit het hele verhaal begrepen heb, is het niet het reageren op zich, maar de manier waarop er gereageerd werd die tot een ban leidde.

Salvadorii 26 juni 2011 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli (Bericht 5529180)
Wat ik uit het hele verhaal begrepen heb, is het niet het reageren op zich, maar de manier waarop er gereageerd werd die tot een ban leidde.

Ja maar de linkie winkies hebben gelijk, dus die mogen schelden en persoonlijke aanvallen doen en anderen opleggen wat ze mogen zeggen. Ze zijn ten slotte hogere wezens die alles mogen, geen ordinaire gepeupel die in toom gehouden moet worden gelijk een kudde vee (dat zijn wij, de nazis)

:roll:

Hypocrisie ze begrijpen het concept niet blijkbaar...

suqar_7loe 26 juni 2011 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 5528723)
ok, ik zal me morgen registeren.

Het forum vind ik persoonlijk saai.

Als je facebook hebt zou ik gewoon op die manier lid worden. Kost je niks en de discussies zijn vele interessanter. Veel plezier!

Ratatosk 26 juni 2011 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5528661)

Is een dood forum. Maar dat ligt aan KIF KIF zelf.

manta 26 juni 2011 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg (Bericht 5529115)
hier worden "meningen" verkondigt die bepaalde bevolkingsgroepen verwerpelijk noemen. Dat kan nooit een goede discussie opleveren.

Idd , velen beginnen overal en op voorhand al racist te roepen om eventuele andersdenkenden te muilkorven, dat doet discussies dood...
Om dan nog maar te zwijgen over het "wetje met uitgebreide mogelijkheden" dat men staat te zwaaien.

koe de poing 26 juni 2011 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5529273)
Idd , velen beginnen overal en op voorhand al racist te roepen om eventuele andersdenkenden te muilkorven, dat doet discussies dood...
Om dan nog maar te zwijgen over het "wetje met uitgebreide mogelijkheden" dat men staat te zwaaien.

ieder extremisme is fout.
Dat doet niets af aan het feit dat racisme OOK fout is

suqar_7loe 26 juni 2011 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5529263)
Is een dood forum. Maar dat ligt aan KIF KIF zelf.

Kif kif is niet dood hoor. Binnenkort eens een zomercursus bij kif kif volgen sé...

smiley 26 juni 2011 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5529148)
Inderdaad, en daardoor leek mijn antwoord totaal iets anders dan dat het origineel was.
Het is mij nu duidelijk welk soort forumganger ge zijt.

Ik heb niets te maken met wat jij hier allemaal op dit forum zit te posten. Hetgeen jij post is uw verantwoordelijkheid. Ik zit niet, zoals jij mij beschuldigde, en duidelijk laaghartig zoals je bent nog steeds zit te beschuldigen speciaal mijn berichten te veranderen om anderen een hak te zetten. Laaghartig ventje. Het kifkif forum is terug. Misschien kan jij je ook daar als moderator aanbieden. U bent er ginder geknipt voor.

smiley 26 juni 2011 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg (Bericht 5529283)
ieder extremisme is fout.
Dat doet niets af aan het feit dat racisme OOK fout is

Moest islam in de grond goed zijn zou er niks mis zijn met een extremistische moslim. Dan zou men daar geen last van hebben. Vandaar dat hoe meer/beter een moslim zijn islam toepast hoe erger. Niemand heeft last van bvb een extremistische boedhist, zo iemand doet geen vlieg kwaad en is er ook niet op uit de politieke macht te grijpen, hun wil op te leggen zodra zij voldoende groot in aantal geworden zijn. Racisme heeft trowuens niks te maken met diegenen die voor islam waarschuwen en het bestrijden. Racisme gebruiken moslims en hun handlangers (westerse islamapologeten) enkel en alleen als dooddoener om elke serieuze islamkritiek de kop in te drukken (ten voordele van islalm) in een samenleving waar men racisme als een doodzonde beschouwd.

smiley 26 juni 2011 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 5529188)
Ja maar de linkie winkies hebben gelijk, dus die mogen schelden en persoonlijke aanvallen doen en anderen opleggen wat ze mogen zeggen. Ze zijn ten slotte hogere wezens die alles mogen, geen ordinaire gepeupel die in toom gehouden moet worden gelijk een kudde vee (dat zijn wij, de nazis)

:roll:

Hypocrisie ze begrijpen het concept niet blijkbaar...

De linkiewinkies voelen zich momenteel nog gesterkt door het cgkr. Daarom denken ze dat ze meer mogen.

koe de poing 26 juni 2011 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 5529300)
Moest islam in de grond goed zijn zou er niks mis zijn met een extremistische moslim. Dan zou men daar geen last van hebben. Vandaar dat hoe meer/beter een moslim zijn islam toepast hoe erger. Niemand heeft last van bvb een extremistische boedhist, zo iemand doet geen vlieg kwaad en is er ook niet op uit de politieke macht te grijpen, hun wil op te leggen zodra zij voldoende groot in aantal geworden zijn. Racisme heeft trowuens niks te maken met diegenen die voor islam waarschuwen en het bestrijden. Racisme gebruiken moslims en hun handlangers (westerse islamapologeten) enkel en alleen als dooddoener om elke serieuze islamkritiek de kop in te drukken (ten voordele van islalm) in een samenleving waar men racisme als een doodzonde beschouwd.

neen hoor.
nu ben je een vijandbeeld aan het construeren.

Racisme behept het veroordelen van een individu op zijn afkomst, zonder zijn individualiteit te erkennen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be