![]() |
Citaat:
Mag je dochter met eender wie ze wil thuiskomen?-ben je slechte vader. Ben je nu nog niet op mijn negeertlijst?-dat komt zo in orde |
Citaat:
Smijt mij ook maar op uw negeerlijst. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
niqab verboden (strijdig met individuele vrijheid volgens AI) en heisa maken om geen ruimte te voorzien, zoals nudisme is ook verboden maar bestaat wel ruimte voor. Kan niet aan doen als dat u stomverbaast. Ik verbaas me er zelf niet meer over als ongelovigen hun kinderen laat lopen of zelf aanmoedigen om te n*ken voor het huwelijk. Dat is een ander normatief kader. Verwerpelijk vanuit het mijne. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou verhuizen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Na decennialang met mohammedanen opgescheept te zitten, is de gemiddelde Westerling nog steeds geneigd, die volkomen absurde vraag met een "ja" te beantwoorden. Ik niet want ik weet beter. De volgende week kunnen die meisjes zich leuke kleren kopen en zo... Niet dat die mannen dat vóór hun huwelijk niet doen. Maar goed, de pedofeet dus niet, en dat is het goede voorbeeld. Hoeveel had-ie er ook weer in zijn harem? Achttien, negentien stuks? De jongste was in ieder geval maar zes jaar. Wat jullie niet begrijpen is dat het voor een beschaafd mens een BELEDIGING is, als je bij hem of haar voor dat soort "godsdienst" een lans komt breken. Want eigenlijk zeg jij ons: "ik denk oprect dat jullie dom genoeg zijn om ons imbecielengeloof te gedogen en er zelfs delen van jullie eigen land voor op te geven". Maar ja, de meeste dhimmi's zijn zeker dom genoeg. |
Citaat:
|
Citaat:
Een miljard moslims kunnen blijkbaar nog geen 5 miljoen joden aan. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar Mohammed Bouyeri zal nog wat moeten wachten op zijn "maagden" ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij verwacht maagden. Ga jij hem vertellen dat dat niet zal doorgaan, dat van die maagden , van ons zou hij dat toch niet geloven. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ongelovige honden afmaken , is dat nu de hemel of de hel ? :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nu, ik begrijp wat ge zegt. Sedert dat het minder aanvaard wordt mensen van een andere afkomst te discrimineren beginnen de racisten het over een andere boeg te gooien en spreken ze over mensen met een andere cultuur of godsdienst. Maar zoals al eerder gesteld doet dat er niets toe, gezien etniciteit en ras door elkaar gebruikt wordt en de definitie van racist ook discriminatie op basis van etniciteit (cultuur) omvat. |
Citaat:
|
Citaat:
Want als we zeker zijn dat het op dat moment geen oorlog was , dan kan hij zijn maagden op zijn buik schrijven. Was het oorlog of niet ? :-D |
Citaat:
Ik gebruik professioneel voornamelijk Engels, vandaar. |
Citaat:
Respect. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien, mensen zijn evenwaardig , maar culturen niet. De cultuur van de Dayaks die koppen snellen , is duidelijk inferieur aan de onze of vind jij van niet misschien . :roll: Men mag dus ook rustig de islamcultuur inferieur noemen zonder racist te zijn , islam heeft niets te maken met etniciteit , want allerlei mensen van allerlei rassen kunnen islamiet zijn, zelfs mijn Vlaamse buurman kan zich bekeerd hebben. Wat wil u dan ? Een wetgeving die het onmogelijk zou maken om op welke ideologie of godsdienst dan ook kritiek te hebben ? U pleit dan voor een vorm van fascisme . Overigens is het mij nog steeds onduidelijk welke uitlatingen hier naar voren gebracht , die de wetgever niet vervolgd , volgens jou wel vervolging verdienen. Kunt u mij daarvan een voorbeeld geven ? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be