Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Racisme op Politics.be? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156725)

ahuramazda 16 augustus 2011 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! (Bericht 5631857)
Iemand vermoorden van welk geloof dan ook is de verboden. Tenzij dat het oorlog is. De bestemming in het Hiernamaals is een beslissing die alleen Allah neemt.

Zei de man die zichzelf opblies. Helaas, geen hemel, geen hel, geen leven. Of zoals het halve Islamitisch credo luidt: "la ilaaha", de rest is immers verbeelding.

Alboreto 16 augustus 2011 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 5631918)
De multiculturele samenleving is een farce. Culturen leven niet met elkaar , ze botsen .

De multiculturele samenleving is een realiteit.
Het is al enkele duizenden jaren een realiteit.

Culturen vermengen zich, veranderen, verdwijnen, ontstaan en botsen inderdaad regelmatig.
Dat is niets nieuws,

Citaat:

Men mag dus ook rustig de islamcultuur inferieur noemen zonder racist te zijn , islam heeft niets te maken met etniciteit

Godsdienst maakt deel uit van etniciteit (zoals al eerder aangetoond) en wordt nu aangewend door mensen de het label racist willen ontwijken door dezelfde mensen aan te pakken op een andere grond.

Citaat:

Een wetgeving die het onmogelijk zou maken om op welke ideologie of godsdienst dan ook kritiek te hebben ?

Heb ik al een paar keer beantwoord, kritiek moet zeker kunnen, discriminatie echter niet.

Citaat:

Overigens is het mij nog steeds onduidelijk welke uitlatingen hier naar voren gebracht , die de wetgever niet vervolgd , volgens jou wel vervolging verdienen.
Kunt u mij daarvan een voorbeeld geven ?

Gevraagd en beantwoord.
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2572

Rudy 16 augustus 2011 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5631949)
Ik had er een ';-)' moeten bijzetten geloof ik. 8-)

te laat.

Rudy 16 augustus 2011 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ahuramazda (Bericht 5631956)
Zei de man die zichzelf opblies.

Over wie ziekelijk een klein eilandje overhoopschiet binnen DE welvaartstaat. Daar hoeven we het niet over te hebben.

smiley 16 augustus 2011 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! (Bericht 5631857)
Iemand vermoorden van welk geloof dan ook is de verboden. Tenzij dat het oorlog is. De bestemming in het Hiernamaals is een beslissing die alleen Allah neemt.

Niet alleen in oorlogstijd (oorlog die meestal begonnen is door de moslims zelf, want bij goede moslims is het nogal vlug oorlog, dat ziet men ook heden ten dage wereldwijd in hun strijd om de islamitische soort van 'vrede' (islamstaat) van Thailand tot in timboektoe. Het hoe en waarom weet Bassan Tibi ons te vertellen in deze tekst http://dutch.faithfreedom.org/forum/...php?f=4&t=7519). Maar ook als straf wegens het geven van kritiek op de islam. Dit vers geeft aan hoe het er in de islamitische soort van 'vrede' aan toe gaat na het binnenvallen van de islamitische troepen aldaar (aangezien niet-moslims zich niet vrijwillig tot 2de rangsburgers in eigen land wilden onderwerpen dienden moslims oorlog tegen hen te voeren om er hun islamitische soort van 'vrede' te kunnen installeren) en de onderdrukking van de oorspronkelijke niet-moslim bewoners.

Citaat:

5.33. De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.

De leidinggevende Koran commentaar van Ibn Kathir geeft aan dat oorlog voeren tegen Allah en Zijn Boodschappers onder andere betekent: “weerstand bieden” of “tegenspreken”, dus kritiek geven. http://www.exmoslim.org/islamisering%20in%20belgie.html
Als niet-moslims zich durven te verzetten of zich durven te verdedigen tegen de discriminerende onderdrukkende onrechtvaardige dictatoriale vrijheidsberovende onmenselijke barbaarse islam dienen zij door moslims op barbaarse wijze te worden vermoord. Zo staat het in de koran. Niet te verwonderen trouwens. De islam is het hersenspinsel van een gestoorde crimineel.

Citaat:

De getuigenissen van de tijdgenoten van Mohammed bevestigen het beeld dat de hadiths van hem beschrijft: dat van een roofzuchtige religieuze tiran. De psycholoog Dr Herman H. Somers geeft een goede beschrijving van het leven van Mohammed in zijn uitgebreide stuk “Een andere Mohammed” en besteedt vooral aandacht aan de onbewuste beschrijving in de hadiths van Mohammeds ziektebeeld: acromegalie

Een andere Mohammed
Herman H. Somers
Dr. Psychologie
http://users.skynet.be/sky50779/mohammed%201.htm

artisjok 16 augustus 2011 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5631959)

Culturen vermengen zich, veranderen, verdwijnen, ontstaan en botsen inderdaad regelmatig.
Dat is niets nieuws,

Godsdienst maakt deel uit van etniciteit (zoals al eerder aangetoond) en wordt nu aangewend door mensen de het label racist willen ontwijken door dezelfde mensen aan te pakken op een andere grond.

Heb ik al een paar keer beantwoord, kritiek moet zeker kunnen, discriminatie echter niet.

Gevraagd en beantwoord.

Ik bewonder je engelengeduld.

Rudy 16 augustus 2011 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5632075)

Ik niet. Het bewijst in eerste instantie uw geduld. Respect. Politics leert vooral geduld uitoefenen met moeilijke tisten.

smiley 16 augustus 2011 21:07

Citaat:

Dat is niets nieuws,

Gevraagd en beantwoord.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5632075)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5632086)
Ik niet. Het bewijst in eerste instantie uw geduld. Respect. Politics leert vooral geduld uitoefenen met moeilijke tisten.

Ik was vroeger ook zo naief. Ik was een linkse rood groene anti vlaams belanger.

Alboreto 16 augustus 2011 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5632086)
Politics leert vooral geduld uitoefenen met moeilijke tisten.

Dat is een waarheid als een koe.
Al is er hier geen consensus over wie al dan niet de moeilijke tisten zijn.

smiley 16 augustus 2011 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5632116)
Dat is een waarheid als een koe.
Al is er hier geen consensus over wie al dan niet de moeilijke tisten zijn.

Moeilijke tisten zijn diegenen die u durven tegen te spreken.

Pericles 16 augustus 2011 22:00

Citaat:

Dat is niets nieuws,

Gevraagd en beantwoord.

Ik begrijp uw probleem niet.
Kritiek op godsdienst mag zegt u. Meer gebeurt er hier ook niet.:roll:

U lijkt wel regelmatig kritiek op een ideologie / godsdienst te verwarren met racisme , maar even later , zoals hierboven kan kritiek op godsdienst dan weer plots wel en is het geen racisme.
Nou moe , u hebt wel een heel verwarde geest. 8-)

En nog iets . De islam mengt zich nergens met andere culturen of ideologieën . Dat is verboden . Vraag dat maar aan Moslim! en lees hierover eens professor Vermeulen. ;-)

Dixie 16 augustus 2011 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5631890)
Dat lijkt me geen slechte omschrijving, hoewel er nog geen consensus is over wie hier nu juist de fundamentalisten zijn.

o jawel hoor zelfs de 'serieuze' mensen ter linkerzijde vallen jullie af...

Pericles 16 augustus 2011 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! (Bericht 5631886)
het was oorlog volgens theo van gogh

Was de daad van die mongool dan geoorloofd volgens u ?
Ja of nee ?

Pericles 16 augustus 2011 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 5632281)
o jawel hoor zelfs de 'serieuze' mensen ter linkerzijde vallen jullie af...

Inderdaad allemaal.
Wat wil je met dergelijke , totaal van de pot gerukte stellingen. :lol:

Alboreto 16 augustus 2011 22:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 5632257)
Ik begrijp uw probleem niet.
Kritiek op godsdienst mag zegt u. Meer gebeurt er hier ook niet.:roll:

Behalve de wens alle allochtonen naar het land van hun voorouders te sturen, mensen met roots in andere landen anders te behandelen indien ze iets mispeuteren, het recht op vrije meningsuiting te beperken tot de eigen mening en het recht op vrije godsdienstbeleving tot de eigen (chritstelijk/joodse) godsdienst bedoelt ge?

Of leest ge die posts niet?

Ge moogt plat racisme niet verwarren met kritiek op godsdienst.
Daar is trouwens een apart forum voor.

Het blijft grappig hoe slecht mensen die het recht eisen 'kritiek' te mogen geven op anderen zelf met kritiek om kunnen gaan.

Macchiavelli 16 augustus 2011 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5632344)
Het blijft grappig hoe slecht mensen die het recht eisen 'kritiek' te mogen geven op anderen zelf met kritiek om kunnen gaan.

Zoals dat jij zelf mensen die kritiek op jouw stellingen leveren op je negeerlijst zwiert, bedoel je? Dat is inderdaad zeer grappig. Vooral als je daarna nog eens een opmerking als deze durft te maken.

Pericles 16 augustus 2011 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5632344)
Behalve de wens alle allochtonen naar het land van hun voorouders te sturen, mensen met roots in andere landen anders te behandelen indien ze iets mispeuteren, het recht op vrije meningsuiting te beperken tot de eigen mening en het recht op vrije godsdienstbeleving tot de eigen (chritstelijk/joodse) godsdienst bedoelt ge?

Of leest ge die posts niet?

Ge moogt plat racisme niet verwarren met kritiek op godsdienst.
Daar is trouwens een apart forum voor.

Het is u misschien nog niet opgevallen maar godsdienstvrijheid is niet absoluut, ze wordt beperkt door de wetten van het volk.
Zo mag je bijvoorbeeld nu recentelijk niet meer met een burka over straat lopen en je mag ook geen schaap over de goot , aan de kant van de straat slachten , nog ongelovigen de keel over snijden ook al staan dergelijke zaken in één of ander godsdienstig handboek.

En wat betreft dat punt van de mening te beperken tot de eigen mening , ge moet maar durven , want dat is precies uw ganse opzet. :roll:

smiley 16 augustus 2011 22:57

Citaat:

Criminaliseren van kritiek op de Islam: het CGKR

Het CGKR (Centrum voor Gelijkheid van Kansen en voor Racismebestrijding) is een overheidsinstantie die meewerkt aan de islamisering van België en wel door het criminaliseren en het laten vervolgen van mensen die kritisch staan tegenover de Islam, ... zelfs als deze kritiek terecht is. Hiervoor wordt wetgeving i.v.m. het aanzetten tot haat en discriminatie misbruikt. Kritiek op de Islam als ideologie wordt automatisch en zonder goede motivatie gelijkgesteld met haatzaaien tegen moslims.

Wie dus een uitspraak doet over de Islam die juist is en erbij zegt dat dit barbaars is, zet aan tot haat tegen moslims. Een voorbeeld is te vinden in volgende link. Een kettingmail die steniging barbaars vindt zou dan aanzetten tot haat tegenover moslims. Het CGKR stelt dat steniging geen onderdeel is van het islamitisch strafrecht terwijl alle scholen van islamitisch recht het tegendeel zeggen. Onder andere de Shafi’i school schrijft in haar wetboek “Reliance of the Traveller” in §o12.2 het volgende i.v.m. buitenechtelijke relaties: “If the offender is somebody with the capacity to remain chaste, then he or she is stoned to death. (indien de overtreder iemand is die de mogelijkheid heeft om kuis te blijven, dan wordt hij of zij doodgestenigd)”

De regels van steniging komen niet uit de Koran maar uit de Hadith die aantonen dat de Profeet van de Islam dit toegepast heeft, ook voor niet-moslims. Onder andere de leidinggevende Hadith van Muslim 17.4191 en volgende. Daarnaast stelt het CGKR dat enkel obscurantistische groepen dit toepassen terwijl dit in werkelijkheid erkende rechtbanken zijn in islamitische landen, zoals in Noord-Nigeria en Iran.

Het CGKR is dus op zijn minst slecht geïnformeerd en doet wat het zelf aanklaagt, namelijk het aanzetten tot haat en discriminatie, in dit geval tegen iedereen die terecht kritiek heeft op de Islam. En het Centrum doet dit op basis van foute informatie. Dit is een inbreuk op de vrijheid van meningsuiting en men voert hiermee praktijken in, die conform de shariah zijn zoals die toegepast wordt in islamitische landen. Bovendien legt het CGKR hiervoor beslag op middelen van de veiligheidsdiensten die beter zouden kunnen besteed worden aan hogere prioriteiten.

http://www.exmoslim.org/islamisering%20in%20belgie.html

Alboreto 17 augustus 2011 05:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 5632395)
Het is u misschien nog niet opgevallen maar godsdienstvrijheid is niet absoluut, ze wordt beperkt door de wetten van het volk.

Weet ik.
Maar daar gaat het dan ook niet over.

Discriminatie op basis van die godsdienst is echter onwettelijk.
Maar de meeste berichten waarover het gaat gaan daar niet over.
Dat is onversneden racisme.

artisjok 17 augustus 2011 05:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli (Bericht 5632379)
Zoals dat jij zelf mensen die kritiek op jouw stellingen leveren op je negeerlijst zwiert, bedoel je?

Forumgebruikers wiens berichten bulken van getrol in de aard van
Citaat:

En als je hier zulke verschrikkelijke problemen mee hebt dat je er 's nachts gillend van wakker wordt,
worden terecht op de negeerlijst gezwierd.

Cynara Cardunculus 17 augustus 2011 07:06

Citaat:

raar woordgebruik in deze context.

of je nu" terecht" dan wel "onterecht" op de negerlijst terechtkomt maakt toch niks uit? Wat is in dit geval "terecht"? toch enkel degene die de poster negeert heeft daar last van?

artisjok 17 augustus 2011 07:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5632639)
raar woordgebruik in deze context.

of je nu" terecht" dan wel "onterecht" op de negerlijst terechtkomt maakt toch niks uit? Wat is in dit geval "terecht"? toch enkel degene die de poster negeert heeft daar last van?

Als je het in de context zet, begrijp je het misschien.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli (Bericht 5632379)
Zoals dat jij zelf mensen die kritiek op jouw stellingen leveren op je negeerlijst zwiert, bedoel je? Dat is inderdaad zeer grappig. Vooral als je daarna nog eens een opmerking als deze durft te maken.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5632606)
Forumgebruikers wiens berichten bulken van getrol in de aard van
En als je hier zulke verschrikkelijke problemen mee hebt dat je er 's nachts gillend van wakker wordt,

Wat ik bedoelde is :
Er is een goede reden om trollen te negeren, dat heeft niets te maken met mensen die kritiek leveren op iemand stellingen.

Pericles 18 augustus 2011 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5632603)
Weet ik.
Maar daar gaat het dan ook niet over.

Discriminatie op basis van die godsdienst is echter onwettelijk.
Maar de meeste berichten waarover het gaat gaan daar niet over.

Helemaal niet . Ik mag rustig kritiek uitoefenen op het feit dat bijvoorbeeld in één bepaalde godsdienst des mans vrouw afranselen een toegelaten hobby is. :roll:
U ziet ze vliegen volgens mij. :lol:

Alboreto 18 augustus 2011 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 5635293)
Helemaal niet . Ik mag rustig kritiek uitoefenen op het feit dat bijvoorbeeld in één bepaalde godsdienst des mans vrouw afranselen een toegelaten hobby is. :roll:

Daar kunt ge inderdaad over discussiëren, heb dat al verschillende keren geschreven, dus daar gaat het niet over.

Maar de berichten waarover ik het heb gaan daar niet over.
Die gaan over het het discrimineren en monddood maken op basis van die godsdienst, en dat is onwettelijk.

Pericles 18 augustus 2011 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5635337)
Daar kunt ge inderdaad over discussiëren, heb dat al verschillende keren geschreven, dus daar gaat het niet over.

Die gaan over het het discrimineren en monddood maken op basis van die godsdienst, en dat is onwettelijk.

Zever. Ik mag gerust elke godsdienst achterlijk vinden.
Een vriend van mij , een bedrijfsleider, heeft ooit een Turk buiten gesmeten omdat hij weigerde orders van een vrouw aan te nemen , omdat zijn achterlijke godsdienst dat verbood. :lol:

ahuramazda 18 augustus 2011 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5635337)

En toch is het nodig. Je wilt toch ook geen priester in plaats van chirurg in de operatiekamer?

Ik vind dat religie werkelijk geband moet worden naar het verleden.
Het zijn sociaal aanvaarde legale levensverontwaardigende sektes, die niet horen legaal te zijn.

Als iemand een buitenzintuigelijke verklaring nodig heeft om anderen geen kwaad te doen dan stel ik mij vragen bij het vermogen van die persoon redelijke keuzes te maken.

Alboreto 18 augustus 2011 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ahuramazda (Bericht 5635358)
En toch is het nodig. Je wilt toch ook geen priester in plaats van chirurg in de operatiekamer?

Tuurlijk niet, maar dat is een scheve vergelijking.

Citaat:

Ik vind dat religie werkelijk geband moet worden naar het verleden.

Is ook mijn mening.

Citaat:

Het zijn sociaal aanvaarde legale levensverontwaardigende sektes, die niet horen legaal te zijn.

Daar kan ook over gediscussieerd worden.

Citaat:

Als iemand een buitenzintuigelijke verklaring nodig heeft om anderen geen kwaad te doen dan stel ik mij vragen bij het vermogen van die persoon redelijke keuzes te maken.

Ook dat is een discussie waard.
Want stelt ge u dezelfde vragen bij iemand die wetten nodig heeft om anderen geen kwaad te doen?

Blijkbaar heeft religie een positieve invloed op het voortbestaan van de soort, anders had het nooit zoveel succes.
Het lijkt er op dat dit aan het veranderen is en dat de regels die de overheid oplegt een goed alternatief is en dat religie geen voordeel meer biedt in de voortplanting (hoewel ik daar wel aan twijfel).

Maar misschien zetten we deze discussie beter voort in het daartoe bestemde subforum 'Godsdienst en levensovertuiging'.

Alboreto 18 augustus 2011 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 5635350)

Dat moogt ge inderdaad, maar opnieuw, daar gaat het niet over.

Citaat:

Een vriend van mij , een bedrijfsleider, heeft ooit een Turk buiten gesmeten omdat hij weigerde orders van een vrouw aan te nemen , omdat zijn achterlijke godsdienst dat verbood. :lol:

Godsdienstgebruiken zijn ondergeschikt aan de lokale wetten van het land.
Uw punt?

Cynara Cardunculus 18 augustus 2011 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5635395)
Blijkbaar heeft religie een positieve invloed op het voortbestaan van de soort, anders had het nooit zoveel succes.
Het lijkt er op dat dit aan het veranderen is en dat de regels die de overheid oplegt een goed alternatief is en dat religie geen voordeel meer biedt in de voortplanting (hoewel ik daar wel aan twijfel).
.

Waaruit besluit je dat religie een positieve invloed had op het voortbestaan van de soort? Er zijn meer mensen vermoordt omwille van religie dan om gelijkwelke andere reden.
Stel je even voor dat er géén religie was geweest, wie weet hoever waren we dan al gevorderd in het oplossen van samenlevingsproblemen! Misschien w�*ren er wel geen samenlevingsproblemen.

Alboreto 18 augustus 2011 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5635421)
Waaruit besluit je dat religie een positieve invloed had op het voortbestaan van de soort? Er zijn meer mensen vermoordt omwille van religie dan om gelijkwelke andere reden.

Het zijn vooral niet-gelovigen die sterven, dus dat versterkt alweer de 'gelovige soort'.

Nu, ik probeer hier geen evolutiebioloog te spelen, maar ik zeg maar dat het 'godsdienst' vraagstuk veel ingewikkelder in elkaar zit dan wat simpele slogans.

Dixie 18 augustus 2011 21:04

Citaat:

buiten die enkele fasco's hier die denken dat dit racisme is:-D

Alboreto 18 augustus 2011 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 5635911)
buiten die enkele fasco's hier die denken dat dit racisme is:-D

Fasco's zou ik jullie niet noemen, maar ge moet inderdaad eens het verschil leren tussen kritiek (waar niemand hier iets op tegen heeft) en oproep tot discriminatie en racisme (wat verboden is).

Dixie 18 augustus 2011 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5635990)
Fasco's zou ik jullie niet noemen, maar ge moet inderdaad eens het verschil leren tussen kritiek (waar niemand hier iets op tegen heeft) en oproep tot discriminatie en racisme (wat verboden is).

blijkbaar heb jij het nog steeds niet door (en dit na 130+ blz)op dit forum is er kritiek op geloof en er zijn geen oproepen tot discriminatie of racisme (als ze er zijn worden ze bestraft) en ga je nu stoppen met zagen, want deze kritiek MAG (MOET zelfs, zou ik zeggen)

dus stop jullie FASCO'S praktijken want ze hebben geen zin

KRITIEK MAG KRITIEK MAG KRITIEK MAG :-D
pijnlijk he

SDX 18 augustus 2011 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 5636005)
blijkbaar heb jij het nog steeds niet door (en dit na 130+ blz)op dit forum is er kritiek op geloof en er zijn geen oproepen tot discriminatie of racisme (als ze er zijn worden ze bestraft) en ga je nu stoppen met zagen, want deze kritiek MAG (MOET zelfs, zou ik zeggen)

pijnlijk he

...en;

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5635774)
Het zijn vooral niet-gelovigen die sterven, ...

Da's pas pijnlijk, gelovigen sterven blijkbaar niet. :lol:

't Kan verkeren...

Alboreto 18 augustus 2011 22:20

Citaat:

pijnlijk he

Pijnlijk? Helemaal niet, kritiek mag inderdaad, het is het platvloers racisme en discriminatie dat hier aangekaart wordt.

Ik begin bij u zo een beeld te zien van een lange magere man met een lans naast windmolens. Don ... nogwa.

;-)

ahuramazda 18 augustus 2011 22:21

Citaat:

pijnlijk he

Blind geloof verdraagt geen kritiek! Kritiek beland op de negeerlijst!

Verbrandt de heksen! En als dat niet lukt verbrandt hun boeken!

Leg maar eens het internet stil.

den dinges 18 augustus 2011 22:26

Citaat:

Dus, als je een bedrijf begint, en je wil geen moslims aannemen, stel je als ploegbazen enkele bazige manwijven aan. Als er dan komen solliciteren, roep je direct je ploegbazinnen, en je vraagt hen of ze de nieuwe willen komen keuren, of hij hun aanstaat...8-)

Macchiavelli 18 augustus 2011 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5636053)
Ik begin bij u zo een beeld te zien van een lange magere man met een lans naast windmolens. Don ... nogwa.

Corleone?
na Summer?
Giovanni?

Supe®Staaf 18 augustus 2011 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5636053)
Pijnlijk? Helemaal niet, kritiek mag inderdaad, het is het platvloers racisme en discriminatie dat hier aangekaart wordt.

Weer veel rassiesten geschoten vandaag?

daiwa 18 augustus 2011 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 5636116)
Weer veel rassiesten geschoten vandaag?

:lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be