![]() |
Citaat:
't katteneten staat in de rayon met wijn en anderen alkool... Je ziet soms mensen echt rondkijken om te zien of er niemand 't raar vind dat ze richting zuip lopen. :-D |
Eigenlijk zijn die supermarkten niet handig, teveel rondlopen want alles wat mensen bijna dagelijks kopen staat overal verspreid in de winkel, en ik weet niet of dat bij anderen zo is maar ik koop niets extra omdat ik er voorbijloop of zo...
Behalve snoeppekes maar da's aan de kassa... :oops: |
Citaat:
Scherp ze dan hé, Henry, scherp ze! Moet ik nu alles 5 keer voorzeggen? |
Sebiet 't laatste stukje van de film nog effe opzetten. Wel handig om te zappen tussen politics en ne film...
Moest ik nog kunnen typen zonder m'n handen nodig te hebben kon ik ondertussen ne sjaal breien ook... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Hoe kun je nu een buske deo scherp maken...:roll: Om horendol van te worden... :? Aan what zal aai sharpen it déér Laiza déér Laiza aan what zal aai sharpen it déér Laiza aan what? |
Citaat:
Tenen trainen: dan kunt ge ook ineens die sjaal breien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die spullen zijn tenminste nog niet voorbij hun houdbaarheidsdatum en/of nog onder garantie!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ziet er eigenlijk wel lekker uit. Misschien ook eens proberen. Ik maak de mijne altijd met gehakt, al of niet met spekjes erbij. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be