![]() |
Goeiemorgen fietsers! :-D
|
Allemaal duimen dat het mooi weer blijft alstublieft want ik wil deze middag een eindje gaan fietsen. :-)
|
Goeiemorgen there :-):-)
mooi weertje idd Marie, let's hope it may stay so indeed :-D |
't is goe weer gebleven :D
|
Citaat:
|
Allez: Goeiemorgen/middag :-):-)
|
Merci en van 't zelfde ;-)
|
:-d
|
Goeiemorgen kleuterkes :-D
|
Degenen die het een belediging vinden om als kleuterke aangesproken te worden, zijn er naast! Ik zag net enkele kleutertjes staan wachten om op een schoolbus te mogen stappen. Zo schattig zagen ze er uit.
Dus bedoelde ik hier kleuterke als complimentje :-) Meestal bedoel ik het niet zo vriendelijk als ik een volwassene een kleuter noem ... maar ja ... |
hihi Marie ^^
|
Goeiemorgen sleutelmakers en schoenmakers :-D
|
Het zijn uitstervende beroepen de sleutelmakers en de schoenmakers, daarom neem ik ze samen. Veel schoenmakers maken ook sleutels en andersom.
Bestaat Mister Minit eigenlijk nog? |
Citaat:
|
Oef! Ik dacht dat mijn pc de geest had gegeven maar hij doet het weer. Hèhè wat een opluchting :-) Ikke content, ik heb dat toch maar weer klaargekregen in mijn eentje :-D
|
Goeiemorgen beste voetbalhaters :-D
|
Ik ben dat hele voetbalgebeuren kotsbeu!
Een voetbal"feest" noemen ze dat : rellen, vandalisme, mensen in het ziekenhuis, miljoenenschade waar de gewone mens weer voor opdraait via zijn belastingsbrief. Nee hoor, voetbal is geen sport! |
Citaat:
De wereld op zijn kop. Waar is de tijd dat voetbal nog door echte volksmensen gespeeld werd? Waar de spelers nog met de mensen na de match pinten pakten? De sport is er af, het is ene commerce geworden. |
Citaat:
Om maar te zwijgen van het getatoueerde schorremorrie dat zich staat dood te verlangen om klop te geven en klop te krijgen... |
Goeiemiddag there :-):-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be