Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   11.000 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201221)

Marie van de koster 6 juli 2016 09:17

Goeiemorgen eenzame zielen :-D

Marie van de koster 6 juli 2016 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8161601)
re-good evening there :-):-)

'k Wou dat het alweer avond was. Ik heb zoveel te doen dat ik niet goed weet waar te beginnen. In plaats van de handen uit de mouwen te steken zet ik me dan maar aan de pc in de hoop dat er vanzelf orde komt in de chaos in mijn hoofd als ik efkes afgeleid ben. :-(
Tot hiertoe lukt het niet. ;-)

Marie van de koster 6 juli 2016 09:37

Ik ga een half uurke Facebooken, hier is toch niks te zien :-)

Marie van de koster 7 juli 2016 09:52

Goeiemorgen overslapers :-D

Marie van de koster 7 juli 2016 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 8162674)
Goeiemorgen overslapers :-D

Ikke dus :oops:
Heb deze morgen mijn radiowekker afgezet, me omgedraaid en lustig verder gedroomd. Ja, dan is de dag opeens te kort :-(

bembem 7 juli 2016 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 8162676)
Ikke dus :oops:
Heb deze morgen mijn radiowekker afgezet, me omgedraaid en lustig verder gedroomd. Ja, dan is de dag opeens te kort :-(

hihihi :lol:

Goeiemiddag there :-):-)

Marie van de koster 8 juli 2016 14:25

Bij gebrek aan interessante medeforummers op dit ogenblik log ik nu uit.
De groeten,
Marie

Marie van de koster 8 juli 2016 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 8163779)
Bij gebrek aan interessante medeforummers op dit ogenblik log ik nu uit.
De groeten,
Marie

Mijn excuses aan Alice en Zucht :lol:

bembem 8 juli 2016 21:27

lol, re-good evening there :-):-)

SDX 8 juli 2016 23:24

Is dat alles wat gellie hier te vertelselen hebt?
Da's maar poverkes hoor.

Vertel eens wat jullie zoal doen 'n hele dag, vlak na 't opstaan, waar jullie heengaan, wie jullie tegenkomen, wat jullie daar tegen zeggen, waarover jullie praten. Ìets FCOL!
Waar is koekie btw? En ik heb de hik.

Marie van de koster 9 juli 2016 08:42

Goeiemorgen, zij die werken gaan, groeten u :-D

Marie van de koster 9 juli 2016 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 8164142)
Is dat alles wat gellie hier te vertelselen hebt?
Da's maar poverkes hoor.

Vertel eens wat jullie zoal doen 'n hele dag, vlak na 't opstaan, waar jullie heengaan, wie jullie tegenkomen, wat jullie daar tegen zeggen, waarover jullie praten. Ìets FCOL!
Waar is koekie btw? En ik heb de hik.

Allee : hier een doorsnee dag uit het leven van MvdK (maar dan moet SDX ook een dagje komen vertellen hé!)
7.15 : uit bed gerold. Gewassen, aangekleed, gegeten, herhaling van het journaal gekeken, 5 minuutjes rekken en strekken.
9 u : naar de bakker gewandeld en 10 minuutjes blijven babbelen.
9:20 u : fiets op
10 u : vrijwilligerswerk tot 12 u
Ter plaatse iets gegeten.
12:45 u : fiets op naar huis.
Thuis tasje koffie gedronken met koekje, wat rondgelummeld en naar de uitzending van Eastenders van de vorige avond gekeken. Sudoku's en kruiswoordraadsels ingevuld.
14:15 u : fiets op enkele boodschappen gedaan
Thuis, boodschappen op hun plaats. e-mail nagekeken. Omgekleed.
16:15 u : fiets op
16:25 u : ander vrijwilligerswerk gedaan tot +/- 17:15
17:25 u : terug thuis, gegeten, TV gezien, voor de pc gehangen, getelefoneerd met xx, sms gestuurd aan yy, in de douche, weer TV gezien, weer voor de pc gehangen.
Kwart na middernacht ongeveer : bed in.

Nu gij!

SDX 9 juli 2016 12:04

Ik heb niks speciaals gedaan gister.

De hele dag schoongemaakt en hopen was weggewerkt na 'n week vakantiebezoek van familie.
Tussendoor wel effe naar 't winkelcentrum geweest, in 't zwembad gesprongen om af te koelen, m'n kat loopt me steeds achterna en legt zich op de ligstoel naast me.
Ook wat ge-internet, met 'n half oog & oor TV gekeken.

Vandaag ga ik naar 't dierenasiel, want daar ben ik vrijwilliger.

Peche 9 juli 2016 15:30

Wij zijn vandaag naar de zoo geweest.
De zeehondenshow bekeken en een ijsje gegeten.
De leeuwen zijn verhuisd naar een beter plekske. Maar de jaguar en het luipaard zitten nog steeds klein. De Savannah was nog niet af, hoop ik? Anders trekt het op niet veel.
Maar wel een gezellig daggeske gehad.

Goei weer. Next stop Walibi.

Marie van de koster 9 juli 2016 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 8164364)
Ik heb niks speciaals gedaan gister.

De hele dag schoongemaakt en hopen was weggewerkt na 'n week vakantiebezoek van familie.
Tussendoor wel effe naar 't winkelcentrum geweest, in 't zwembad gesprongen om af te koelen, m'n kat loopt me steeds achterna en legt zich op de ligstoel naast me.
Ook wat ge-internet, met 'n half oog & oor TV gekeken.

Vandaag ga ik naar 't dierenasiel, want daar ben ik vrijwilliger.

Vandaag barbecue en gezellige namiddag. Maar daar het uitging van één van mijn organisaties voor vrijwillige jobs, betekende dat dat ik achteraf tafels hielp afruimen, afwassen, uitkeren, afsluiten. Ik ben doodmoe!
Zoals ze zeggen : moe maar voldaan ;-)
Springt de kat niet mee in het zwembad? :-)

Marie van de koster 9 juli 2016 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8164506)
Wij zijn vandaag naar de zoo geweest.
De zeehondenshow bekeken en een ijsje gegeten.
De leeuwen zijn verhuisd naar een beter plekske. Maar de jaguar en het luipaard zitten nog steeds klein. De Savannah was nog niet af, hoop ik? Anders trekt het op niet veel.
Maar wel een gezellig daggeske gehad.

Goei weer. Next stop Walibi.

Ik wil ook naar de Zoo!!! 't Is al een jaar geleden en ik wil zo graag de beestjes nog eens zien. Ik volg de Zoo op FB en ben dus op de hoogte van nieuwe geboortes en de savanne en zo. Maar dat is niet hetzelfde als het zelf zien, hé.

Gamla 10 juli 2016 02:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 8164664)
Ik wil ook naar de Zoo!!! 't Is al een jaar geleden en ik wil zo graag de beestjes nog eens zien. Ik volg de Zoo op FB en ben dus op de hoogte van nieuwe geboortes en de savanne en zo. Maar dat is niet hetzelfde als het zelf zien, hé.

Het is 45 jaar geleden. Ik herinner me een Antwerpenaar die ik nauwelijks begreep.
;-)

Peche 10 juli 2016 04:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 8164664)

Er is veel vernieuwd en ze zijn nog veel aan het bijbouwen. Bepaalde dieren horen toch echt niet thuis in een zoo :)
Want over dierenmishandeling gesproken, die beesten hebben letterlijk levenslang gekregen he. Neem nu die olifanten, die leggen in het wild grote afstanden af. In de zoo zitten ze heel klein, de giraffen ook. De okapi zit misschien groter dan de olifanten, en dat vind ik dus slecht georganiseerd.
De leeuwen zitten beter als vroeger en ge kunt er met een brug overlopen.
Er staat een verrekijker op om te zien naar de leeuwen.
In de Savannah stonden geen dieren, er liep zowat water door en dat was het. Misschien nog niet af.

Het meest spectaculaire was de vlindertuin. Maar echt. De vlinders komen gewoon op uw hand zitten en er zijn er echt schone exemplaren bij.

Gamla 10 juli 2016 05:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8164792)
Er is veel vernieuwd en ze zijn nog veel aan het bijbouwen. Bepaalde dieren horen toch echt niet thuis in een zoo :)
Want over dierenmishandeling gesproken, die beesten hebben letterlijk levenslang gekregen he. Neem nu die olifanten, die leggen in het wild grote afstanden af. In de zoo zitten ze heel klein, de giraffen ook. De okapi zit misschien groter dan de olifanten, en dat vind ik dus slecht georganiseerd.
De leeuwen zitten beter als vroeger en ge kunt er met een brug overlopen.
Er staat een verrekijker op om te zien naar de leeuwen.
In de Savannah stonden geen dieren, er liep zowat water door en dat was het. Misschien nog niet af.

Het meest spectaculaire was de vlindertuin. Maar echt. De vlinders komen gewoon op uw hand zitten en er zijn er echt schone exemplaren bij.

Kun je een konijn doden?

Peche 10 juli 2016 05:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8164795)
Kun je een konijn doden?

Als het zou moeten wel.
Zinloos? Neen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be