![]() |
Citaat:
Wel ne zeventigjarige beroepsmilitair kan bvb ingezet worden als bedeler van voedsel, als barman... tenminste hier ten lande (of hebben ze allemaal pas gebouwen, en moeten ze allemaal wat gaan bijverdienen in Afghanistan ?). Anders als nachtwaker, taxichauffeur, telefonist... in het burgerleven. |
Citaat:
|
[quote=Bob;3907022]Maar als de vraag is "bent ge bereid tot uw zeventigste te werken, omdat de maatschappij u nodig heeft, en bereid om dit werk te doen, dat het meeste bijdraagt aan de maatschappij", dan zal het antwoord bij velen, neen, zijn.
Wel ne zeventigjarige beroepsmilitair kan bvb ingezet worden als bedeler van voedsel, als barman... tenminste hier ten lande (of hebben ze allemaal pas gebouwen, en moeten ze allemaal wat gaan bijverdienen in Afghanistan ?). Anders als nachtwaker, taxichauffeur, telefonist... in het burgerleven.[/QUOTE] Dat kunnen jonge mannen evengoed . Jonge mannen die werkloos blijven als oude peekkes die job in hun plaats doen. Jonge mannen die een job nodig hebben om eindelijk van bij hun ouders weg te kunnen, om een leven op te bouwen. Als je jong bent moet je werken, om te kunnen uitrusten als je oud bent. Ouden van dagen doen werken is slecht en onnozel. Ze weten niet meer hoe zich te keren en te draaien om toch maar niet de pensioenen te betalen, die politiekers, bankiers en ander gespuis, nadat ze onze rijkdom en spaarcenten met de teerlingen gespeeld hebben op de Beurs. |
Citaat:
|
Citaat:
|
'n vet betaalde uitbolbaan: aankomen om 10:00, 2u middagpauze en weg om 16:30 (of vroeger: waarom niet?
|
Als ik kan blijven doen wat ik nu doe ben ik bereid dit te doen tot ik in mn kist lig. Ik hou van mijn baan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hangt er vanaf of ik het nog graag doe en nog gewenst ben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote]
Citaat:
|
ik vind dat iedereen voor z'n 70ste 35 jaar werkervaring moet kunnen voorleggen of niet kan genieten van zijn/haar pensioen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be