![]() |
zo te zien, zal alles muurvast komen te zitten :)
de sneller Vlaamse onafhankelijkheid, de beter! |
Een coalitie die 2 jaar gaat wachten op de federale verkiezingen dat gaan we krijgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Mestkevers zijn een uitstervend ras geworden....... Ik ben er zeker van dat voor CD&V de nadruk op het sociaal economische zal liggen en een kleine staatshervorming "reforme de l'état équilibré". Dat waren de woorden van Leterme op de RTBF gisterenavond. |
Citaat:
bij fortis de rechters onder druk zetten om 10 000 kleine spaarders in 't zak te kunnen zetten is ook niet afgestraft hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ofwel wij in beide regeringen ofwel in geen van beiden. 24u later en ze zijn weer bezig met hun ordinaire spellekes. Monza heeft gelijk niets doen en wachten tot de volgende verkiezing |
Citaat:
|
Citaat:
hoe voelt het om even groot te zijn als de SPa trouwens? |
Citaat:
Verkiezingssucces heeft dikwijls slechts een tijdelijk karakter. Het zou u misschien kunnen verbazen maar het is mij om het even wie de vlaamse authonomie realiseert, zolang iemand het maar doet, en als Dewever het doet des te beter.. Dewever uitte gisteren echter reeds zijn twijfels over de bereidheid van de franstaligen om zelfs maar te beginnen met onderhandelen. Hij vreest de installatie van een praatbarak. Hopelijk voor hem is er geen tweede Egmont in de maak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jij vindt het dom dat mensen massaal op de cvp gestemd hebben. ik snap daar ook niets van. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In de jaren vijftig (lang geleden, I know) heeft de CVP nog geregeerd met een absolute meerderheid. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be