Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Allochtonen en goede doelen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=124920)

Weiße Rose 16 juni 2009 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 4175702)
Doet 'men' dat?:roll:

Ja, regelmatig zelfs... . En met men bedoel ik bepaalde mensen op dit forum ;).

SDX 16 juni 2009 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose (Bericht 4175718)
Ja, regelmatig zelfs... . En met men bedoel ik bepaalde mensen op dit forum ;).

Andersom ook.;-)

Raf 16 juni 2009 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 4174956)
U en de Roos zijn daar expert in.

Nogmaals: hoe kan jij in vredesnaam oordelen over mensen die je niet kent? Je bent hier amper een week geregistreerd, maar je hebt blijkbaar wel al een oordeel over iedereen klaar. Iemand die hier ècht pas een week op het forum is, kan niet oordelen over de zaken waarin iemand al dan niet expert is.

Citaat:

Ik vind dat geen mooi plaatje.

Dat is dan jouw probleem.

Citaat:

Een naakte man die zijn reet naar mij richt noem ik expliciet materiaal.

Dan stel ik voor dat je je zaak gaat bepleiten bij de eigenaars van dit forum. Als zij het met je eens zijn, zal ik dat plaatje verwijderen.

Citaat:

Als dat volgens u een mooi plaatje is, gebruik het als Bureaublad of als achtergrond op uw GSM. Maar kom mij uw expliciet materiaal niet opdringen. Dat recht heeft niemand. Of die persoon nu homo of hetero is.

Heeft iemand wel het recht zijn eisen aan anderen op te dringen op een forum waar hij te gast is?

Raf 16 juni 2009 18:14

.

SDX 16 juni 2009 18:41

Heb je jezelf nu een punt gegeven Raf :mrgreen:
je kan ook al 5 jaar gewoon meelezen voordat je je hier aanmeldt - had je daar nog niet over nagedacht ... Raf ?

Demper 17 juni 2009 02:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 4175062)
Blijkbaar weet je nog niet, in tegenstelling tot de meeste forummers hier, dat de Goede-Doelen-Industrie so wie so een corrupte handel is gedreven door zelfverrijkers en terend op de menselijke (en politieke) behoefte aan aflaat. Geven aan Goede Doelen is dan ook voorbehouden aan zwakzinnige naievelingen of politieke partijen. Maar dat weet toch iedereen?

Nergens maak je duidelijk wat de relevantie precies is van een bovengemiddeld gepigmenteerde colporteur.
Of geef je je aflaat liever aan witte mensen? In dat geval is er ook geen probleem want:
De links georienteerde Goede-Doelen-Industrie is geheel in witte handen in Belgie en Nederland. In voornamelijk de bekende linkse witte handjes, dat dan natuurlijk weer wel.

Aan wat maakt u op dat ik dat nog niet weet??
Ik ben me daar al een tijdje van bewust.
Ik ga geen 100, maar 1000% met u akkoord.
Behalve met uw insinuaties op het einde.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4175776)
Nogmaals: hoe kan jij in vredesnaam oordelen over mensen die je niet kent? Je bent hier amper een week geregistreerd, maar je hebt blijkbaar wel al een oordeel over iedereen klaar. Iemand die hier ècht pas een week op het forum is, kan niet oordelen over de zaken waarin iemand al dan niet expert is.

Dat is dan jouw probleem.

Dan stel ik voor dat je je zaak gaat bepleiten bij de eigenaars van dit forum. Als zij het met je eens zijn, zal ik dat plaatje verwijderen.

Heeft iemand wel het recht zijn eisen aan anderen op te dringen op een forum waar hij te gast is?

Ik oordeel niet over u, ik zeg enkel de feiten. De feiten zijn dat er een naakte man met zijn reet naar mij gericht staat elke keer als ik een van uw berichten lees.
U oordeelt wel over mij, ook al ben ik hier amper een week. Dit is volgens u een dubbelnick. U wil een dissidente mening op een walgelijke manier de kop indrukken.

Voor de rest is uw bericht een samenraapsel van selectief quoten.
Indirect geeft u toe dat u in de fout bent. Het zit hem erin dat ik het maar eens aan de moderators moet gaan vragen. Wat op voorhand al ruikt naar vriendjespolitiek. Ik hoop natuurlijk dat het niet zo is.

Trouwens, als u fatsoen ziet als een eis die anderen u opdringen, is het hoog tijd voor een doktersbezoekje. Loopt u ook over straat in uw bloot gat?

il faut savoir 31 juli 2009 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend (Bericht 4168109)
Georganiseerde allochtoonse bendes opdringerige bedelaars/ bedriegers die de mensen hun emotie's willen manipuleren.

klinkt als commerciële bedrijven...
Ik heb persoonlijk een hekel aan die verkopers die je in mooi Nederlands te pas en te on pas lastig vallen met weer nieuwe gsm abonnementssystemen of leveringscontracten voor elektriciteit en dergelijke. Die proberen je schaamteloos honderden euro`s armer te maken.

zondebok 2 augustus 2009 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje (Bericht 4169991)
Ik voel gewoon dat jij me vandaag zult vertellen wat integratie concreet betekent. Neem mij maar als voorbeeld.

After all those years...

Je bent pas goed geïntegreerd als je jezelf Belg voelt, en je herkomstland, of dat van je ouders, of grootouders, of overgrootouders, als bijkomstig beziet, evenals de taal van dat land, de godsdienst, de cultuur en het hele santekraam. Wanneer je niet meer op forums je vreemde afkomst zit te claimen .
Tot die dag blijf je een vreemdeling, ook al ben je hier geboren en getogen.

Eberhard Leclerc 2 augustus 2009 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zondebok (Bericht 4258671)
Je bent pas goed geïntegreerd als je jezelf Belg voelt , en je herkomstland, of dat van je ouders, of grootouders, of overgrootouders, als bijkomstig beziet, evenals de taal van dat land, de godsdienst, de cultuur en het hele santekraam. Wanneer je niet meer op forums je vreemde afkomst zit te claimen .
Tot die dag blijf je een vreemdeling, ook al ben je hier geboren en getogen.

Probleempje: Belg voelen kan niet. Anders dan administratief bestaat "de Belg" niet.

alice 3 augustus 2009 00:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 4258703)
Probleempje: Belg voelen kan niet. Anders dan administratief bestaat "de Belg" niet.

Dat is misschien voor jou zo omdat Belg zijn niets anders voor je betekent dan een administratief gegeven.

filosoof 3 augustus 2009 00:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 4168544)
Ik doel eerder op de Turken/Marokkanen die een veredelde manier van bedelen uitoefenen.

Ik heb zelfs al meegemaakt dat mensen je 2 euro vragen omdat ze honger hebben. Op het papiertje stond toen letterlijk dat ze een Bicky Burger wilden kopen.

Rond de kerstperiode kwam er zelfs iemand in de trein kerstkaarten uitdelen, zat een briefje bij met een zielig verhaaltje en dat Jezus met mij is, God is met mij, waarop ik dan zogezegd geld in die kerstkaart moest steken en meneer kwam ze ophalen.

Ik ben het meer dan zat. Dit moet aangepakt worden.

Het voorval vanuit de eerste post was voor mij de kers op de taart.
Blijkbaar moeten alleen autochtonen dokken voor die praktijken.
Als student, gepakt en gezakt op een trein zitten. Te veel huur betalen voor een kot dat minder dan de helft waard is. En dan krijg je dat nog op je boterham.

Alsof ik nog niet genoeg belastingen betaal.
Alsof we nog niet genoeg investeren in asielzoekers en vreemdelingen.

We kunnen niet alle problemen van de wereld oplossen.
Spijtig genoeg denken de linkse supermannen van wel.

Citaat:

Als student, gepakt en gezakt op een trein zitten. Te veel huur betalen voor een kot dat minder dan de helft waard is. En dan krijg je dat nog op je boterham.

Ja, ja, een student die belastingen betaalt...:lol::lol::lol:

Terloops, hoe weet jij dat 't Turken en Marokkanen zijn en geen Roemenen, Hongaren of Bosniërs of Kosovaren?;-)

SDX 3 augustus 2009 00:45

Citaat:

Maximá, wat doe jij hier? Ga 'de' Nederlander beledigen!

Demper 3 augustus 2009 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4258804)
Ja, ja, een student die belastingen betaalt...:lol::lol::lol:

Terloops, hoe weet jij dat 't Turken en Marokkanen zijn en geen Roemenen, Hongaren of Bosniërs of Kosovaren?;-)

Dat over studenten en belastingen heb ik al in vorige postings uitgelegd.
U hebt er blijkbaar geen probleem mee dat studenten in een afvallig kot moeten leven voor woekerprijzen.

Ik gaf daar een voorbeeld. Ik kan niet alle volkeren opnoemen die er bestaan, om toch maar zo politiek correct over te komen. ;-) De koran is ook niet echt politiek correct, zeker als het gaat over homofilie.

Henri1 24 oktober 2015 10:07

Hoe is de situatie nu ?

zonbron 24 oktober 2015 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7867973)
Hoe is de situatie nu ?

Zit dat wild zwijntje al in de oven?

zonbron 24 oktober 2015 10:21

Citaat:

Sssssst! :magniet:

Henri den eerste leest mede.

omaplop 24 oktober 2015 14:45

Is verboden op de trein, dus negeren en melden aan de kaartjesknipper.

de vuile muilekoek 25 oktober 2015 16:34

Citaat:

Ik doel eerder op de Turken/Marokkanen die een veredelde manier van bedelen uitoefenen.

Ik heb zelfs al meegemaakt dat mensen je 2 euro vragen omdat ze honger hebben. Op het papiertje stond toen letterlijk dat ze een Bicky Burger wilden kopen.

Rond de kerstperiode kwam er zelfs iemand in de trein kerstkaarten uitdelen, zat een briefje bij met een zielig verhaaltje en dat Jezus met mij is, God is met mij, waarop ik dan zogezegd geld in die kerstkaart moest steken en meneer kwam ze ophalen.

Ik ben het meer dan zat. Dit moet aangepakt worden.

Het voorval vanuit de eerste post was voor mij de kers op de taart.
Blijkbaar moeten alleen autochtonen dokken voor die praktijken.

Citaat:

Alsof we nog niet genoeg investeren in asielzoekers en vreemdelingen
.

We kunnen niet alle problemen van de wereld oplossen.
Spijtig genoeg denken de linkse supermannen van wel.

We zijn nu 2015 ....en t'is blijkbaar nog niet opgelost ...

vlaams realist 25 oktober 2015 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7869291)
We zijn nu 2015 ....en t'is blijkbaar nog niet opgelost ...

Daarom zou ik een open boekhouding verwachten van "goede doelen ".
AZG , dokters van de wereld , rode kruis , wat houd je tegen ?

De voorzitster van het "rode kruis" is alvast een dame die niet om een miljoentje of twee verlegen zit

vlaams realist 25 oktober 2015 18:59

Vanuit de islamistische gemeenschap is er heus wel een bijdrage voor islamistische doeleinden
Het geld dat ze krijgen van de gemeenschap ,

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be