Demper |
17 juni 2009 02:27 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc
(Bericht 4175062)
Blijkbaar weet je nog niet, in tegenstelling tot de meeste forummers hier, dat de Goede-Doelen-Industrie so wie so een corrupte handel is gedreven door zelfverrijkers en terend op de menselijke (en politieke) behoefte aan aflaat. Geven aan Goede Doelen is dan ook voorbehouden aan zwakzinnige naievelingen of politieke partijen. Maar dat weet toch iedereen?
Nergens maak je duidelijk wat de relevantie precies is van een bovengemiddeld gepigmenteerde colporteur.
Of geef je je aflaat liever aan witte mensen? In dat geval is er ook geen probleem want:
De links georienteerde Goede-Doelen-Industrie is geheel in witte handen in Belgie en Nederland. In voornamelijk de bekende linkse witte handjes, dat dan natuurlijk weer wel.
|
Aan wat maakt u op dat ik dat nog niet weet??
Ik ben me daar al een tijdje van bewust.
Ik ga geen 100, maar 1000% met u akkoord.
Behalve met uw insinuaties op het einde.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
(Bericht 4175776)
Nogmaals: hoe kan jij in vredesnaam oordelen over mensen die je niet kent? Je bent hier amper een week geregistreerd, maar je hebt blijkbaar wel al een oordeel over iedereen klaar. Iemand die hier ècht pas een week op het forum is, kan niet oordelen over de zaken waarin iemand al dan niet expert is.
Dat is dan jouw probleem.
Dan stel ik voor dat je je zaak gaat bepleiten bij de eigenaars van dit forum. Als zij het met je eens zijn, zal ik dat plaatje verwijderen.
Heeft iemand wel het recht zijn eisen aan anderen op te dringen op een forum waar hij te gast is?
|
Ik oordeel niet over u, ik zeg enkel de feiten. De feiten zijn dat er een naakte man met zijn reet naar mij gericht staat elke keer als ik een van uw berichten lees.
U oordeelt wel over mij, ook al ben ik hier amper een week. Dit is volgens u een dubbelnick. U wil een dissidente mening op een walgelijke manier de kop indrukken.
Voor de rest is uw bericht een samenraapsel van selectief quoten.
Indirect geeft u toe dat u in de fout bent. Het zit hem erin dat ik het maar eens aan de moderators moet gaan vragen. Wat op voorhand al ruikt naar vriendjespolitiek. Ik hoop natuurlijk dat het niet zo is.
Trouwens, als u fatsoen ziet als een eis die anderen u opdringen, is het hoog tijd voor een doktersbezoekje. Loopt u ook over straat in uw bloot gat?
|