| Mountain Dew |
17 augustus 2009 15:07 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen
(Bericht 4279687)
Vraag je eens af waarom Mountain Dew zo'n draad opent. Het is 'cultureel' zegt hij zelf. maw de postopener heeft een politiek project dat het Verenigd Koninkrijk van Europa hoopt weg te houden, de Europese integratie pogen te verhinderen. Wiens belang hoopt hij hiermee te dienen is de interessantere vraag..
|
Ahaa:flasings:...good question Bollen. Wel laten we het er maar op houden dat ik de belangen van de gewone man in de straat behartig, niet die van de kameradtschaften der Europese bankiers. Vraag hier maar eens aan de havenwerkers van Hull(ongeveer 90 mijl vanwaar ik woon)wat ze denken dat een aantal jaren geleden 1 of andere Spanjoolse stoephoer(nvdr Loyala Di Palacio(PP) even ging beslissen dat de Britse havens diende geliberaliseerd te worden. Open your eyes boy, that's fuckin Europe lad. Bollen, cut the crap mate, en als je consequent het opneemt voor mensen, dien je die Europese nazistaat uitdrukkelijk af te wijzen.
Citaat:
(Bericht 4279687)
In dit Europa zijn Europahaters zelfs welkom. Een beetje respect zou je daarvoor toch in de plaats mogen verwachten..
|
Respect, ik heb geen respect voor dat geldverslindend gedrocht in Brussels. Mijn salaris dient niet voor Eurocraten een badkamer van 30.000 pond cadeau te doen of rijke sexfeestjes te organiseren voor Barosso en Co.
Citaat:
(Bericht 4279687)
Groot Brittanië heeft er alle belang bij het metriek stelsel verder te implementeren . GB is nu eenmaal een deel van Europa, ook al zal Europa moeten beseffen en respecteren dat eilandbewoners nogal graag wat appart zijn. Ze mogen links blijven rijden van mij part.;-)..
|
Not in a million years dat hier de Mile en de Yard plaats zullen ruimen voor die franskiljonse uitvinding "KILLOOMETTTERR". Steek de meter waar de zon nooit schijnt, mate you got it.?.
Citaat:
(Bericht 4279687)
Dat het metriek stelsel 'superieur' is is eigenlijk de discussie niet. Dat is een gegeven.
|
Dat is jouw mening. Ik hou van verscheidenheid. Toch beter als die vieze grijze eenheidsworst. Ik zeg het metriek is te saai om zelfs triviaal te zijn.
|