Rudy |
24 oktober 2009 14:50 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2
(Bericht 4403218)
Geachte meneer Rudy,
U liet me vervolgen wegens spam, omdat ik per ongeluk met dezelfde posting reageerde op een thread van u over overspel en een thread van u over overspel in een ander subforum, en nu zie ik dat u weer een dubbelthread opent nadat er al een geopend werd over hetzelfde onderwerp.
Ik hoop dat ze u vervolgen wegens dubbelspel.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=129028
|
Eno2. Waarom staaf je je beschuldiging met een verwijzing naar een topic waarvan de topicstarter ondertussen werd gebannen.
Kijk Eno, je bemerking is zo te zien enigszins wel terecht: er bestond al een topichieromtrent. Maar, verwijs dan aub in de eerste plaats naar die topics waar het uiteindelijk over gaat. Daar hoef je geen banneling "huismus" bij te betrekken. Je suggereer precies alsof de van van "huismus" en uh-huh" iets met elkaar gemeen hebben. Zou misschien kunnen, maar dan heb ik er ook niets mee te maken, ik heb ook niet steeds de tijd om te onderzoeken of er al een gelijkaardig onderwerp bestaat.
Wat ik wel weet is dat er op dit forum ondertussen al een honderdtal onderwerpen over "armoede" circuleren. Maar dat wist je hoogstwaarschijnlijk ook al.
|