Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Daar gaan ze weer : moslims bedreigen Dewinter met de dood. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=129976)

Bhairav 21 oktober 2009 18:35

Ga de winter toch neuken. JEZUS.
Dat persoonlijk opnemen altijd...

Cederico 21 oktober 2009 18:36

Het is duidelijk dat men dit soort incidenten hier op politics.be nog niet kan plaatsen. De manieren om een moslim anders te beschrijven zijn van een bedenkelijk niveau... Jammer, na zoveel maanden niet op het forum te zijn geweest te moeten vaststellen dat het nog altijd zo triest gesteld is hier...

Infowarrior 21 oktober 2009 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam (Bericht 4401723)
Soms zijn ze zo verkocht aan het onthoofden, dat ze zelfs onthoofden als dat al lang niet meer nodig is.
Overbodige onthoofding

Geen Foto's:-(

Xenophon 21 oktober 2009 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cederico (Bericht 4402458)
Het is duidelijk dat men dit soort incidenten hier op politics.be nog niet kan plaatsen. De manieren om een moslim anders te beschrijven zijn van een bedenkelijk niveau... Jammer, na zoveel maanden niet op het forum te zijn geweest te moeten vaststellen dat het nog altijd zo triest gesteld is hier...

Misschien moet je wel voorgoed wegblijven.

Als de mensen zich hier toch niet willen gedragen naar jouw regels...

BlueThunder 21 oktober 2009 19:31

het is weer van dadde ... hun opzet is weer goed geslaagd

globalmedia 21 oktober 2009 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder (Bericht 4402515)
het is weer van dadde ... hun opzet is weer goed geslaagd

ja,het is een internethit

Garry 21 oktober 2009 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 4402448)
Meen je nu echt het geleuter dat je weer aan het verkopen bent?
Alsof die afgetrainde nietsnut kans liep om te stikken!
De meeste problemen op bussen, trams en treinen zijn te danken aan je geliefde vreemdelingetjes, van een bepaalde soort dan nog! Wie dat gespuis iets in de weg legt speelt met zijn leven! Bij het uit de bus springen had dat stuk onbenul onder de wielen moeten terechtkomen ipv in de Mercedes van zijn papa!
Maar bon, onnodig die discussie nog eens over te doen nietwaar!
Proficiat met je ingevoerd gespuis!

:clapping:

Cederico 21 oktober 2009 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4402476)
Misschien moet je wel voorgoed wegblijven.

Als de mensen zich hier toch niet willen gedragen naar jouw regels...

Van tijd tot tijd staat er hier wel iets interessant, daarom blijf ik af en toe checken. Ik stel geen regels op, ik droom alleen van een meer kwalitatief hoogstaande discussie. In mijn ogen veel interessanter dan wat beledigend geleuter...

Boduo 21 oktober 2009 22:45

???

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cederico (Bericht 4402854)
Van tijd tot tijd staat er hier wel iets interessant, daarom blijf ik af en toe checken. Ik stel geen regels op, ik droom alleen van een meer kwalitatief hoogstaande discussie. In mijn ogen veel interessanter dan wat beledigend geleuter...

See Dee, dat is nu eenmaal demokrasie : IEDEREEN komt aan het woord ! Zowel (pseudo)intellektuelen als zeer gewone burgers.

;-)

Xenophon 21 oktober 2009 22:48

Citaat:

Ahja, u droomt.

pegasus6869 22 oktober 2009 12:32

Citaat:

Ja jongen, de heren die hier hoogstaande discussies voeren denken ook dat ze de wereld zullen veranderen.
Dan moet u maar naar ik weet niet wat HOOGSTAANDE forums gaan zoeken.
Het is hier wel voor IEDEREEN !!!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be