![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Maar verder zie ik niet in wat je nu probeert te bewijzen. |
Citaat:
|
Citaat:
En ja, het smaakte uitstekend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De enigste afwisseling in vlees was een zelf gekweekt konijn maar dat was per hoge uitzondering, een feest of rond deze tijd bv. |
Citaat:
Varkens in kippen steken, nou ja, die zogezegde plofkippen weet je wel. ;-) Hormonen of geneesmiddelen gebruik in de vleesindustrie. Verboden sproeistoffen in de groenteteelt, ge kunt het zo gek niet bedenken. Ik maak mij sterk dat niemand dat in de oudheid, zelfs met Gods hulp, voorspeld heeft. |
Citaat:
Of een haas van de Baron stropen natuurlijk. |
Citaat:
Vleesbouillon van vlees. Het Nederlands is toch een handige taal, nietwaar? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het is niet de normale werkwijze voor gezonde hardwerkende mensen. De groentebouillon is in elke dieetwinkel te verkrijgen en is best smakelijk. |
Citaat:
Heel leuk! |
Citaat:
Synthetische smaakstoffen zijn nog niet lang ingeburgerd. |
Citaat:
|
Citaat:
Ingrediënten: zeezout (38%), gemodificeerd aadappelzetmeel, plantaardig vet, gistextract, suiker, groenten (3,8%) (ui, wortel, tomaat, slderij, prei), zout, extra olijfolie verkregen bij de eerste persing (2%), gehard plantaardig vet, peterselie, aroma's, kleurstof (E150c), groentenextract (wortel, prei), specerijen, knoflook. Die Knorr-blokjes lijken me toch wel redelijk ingeburgerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik link Knorr-blokjes nog steeds aan vleesbouillon, mergpijpen dus. Leg mij eens uit hoe ze met 3,8 % groenten zoveel smaak in dat klein blokje krijgen en dan van een groentebouillon kunnen spreken. |
Citaat:
Stel die vraag eens bij: KnorrR Consumentenservice/Service Consommateurs Tel: 078/15.22.24 Verlaagd Tarief/Tarif Réduit www.careline.be |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be