Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   4/3: NSV! Betoging: "Jeugd eist Vlaamse toekomst" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=133690)

djimi 19 februari 2010 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N-SA (Bericht 4605969)

...

Op onze bijeenkomsten is iedereen welkom die achter de ideeën en voorstellen van N-SA staat, ongeacht z'n haarlengte, z'n kledij, z'n muzikale voorkeur,...

Mag ik op de plaats van die ... ook 'huidkleur' invullen?

Zoals u ongetwijfeld al begrepen hebt, heb IK er immers niet voor kunnen kiezen met dat kleurtje te worden geboren.

Henri1 19 februari 2010 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tömmchen (Bericht 4604186)
De foto's:

Wie zegt dat die aandachtshoeren dat vandalisme niet zelf gedaan hebben om aandacht te krijgen ?

Bert Deckers 19 februari 2010 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4606695)
Wie zegt dat die aandachtshoeren dat vandalisme niet zelf gedaan hebben om aandacht te krijgen ?

Ja! De snoodaards van de NSV toch!

Trouwens, die 200 man gisteren in Leuven die Het Nieuwsblad vermeldde zouden er volgens De Morgen 100 zijn en volgens enkele 'locals' slechts 35... Klein detail natuurlijk.

toccata 19 februari 2010 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers (Bericht 4606800)

Trouwens, die 200 man gisteren in Leuven die Het Nieuwsblad vermeldde zouden er volgens De Morgen 100 zijn en volgens enkele 'locals' slechts 35... Klein detail natuurlijk.

van de mensen die er waren hoorde ik inderdaad er heel weinig volk was maar je moet rekening houden met het feit dat enkel het ALS mobiliseerde (dus niet het breed scala aan verenigingen dat normaal daar aanwezig is) + het feit dat er op datzelfde moment de oprichtingsvergadering van STeR doorging waardoor er veel volk dat normaal naar de betoging kwam daar zat

Bert Deckers 19 februari 2010 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 4606935)
van de mensen die er waren hoorde ik inderdaad er heel weinig volk was maar je moet rekening houden met het feit dat enkel het ALS mobiliseerde (dus niet het breed scala aan verenigingen dat normaal daar aanwezig is) + het feit dat er op datzelfde moment de oprichtingsvergadering van STeR doorging waardoor er veel volk dat normaal naar de betoging kwam daar zat

20 man op die vergadering schreef ALS zelf. Ach ja, als je alle weken wil mobiliseren dan raakt de rek er wat uit natuurlijk. Ben benieuwd naar het aantal in Antwerpen op 4 maart. Zal max. 500 man zijn denk ik.

Metternich 19 februari 2010 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4606695)

Wie zegt dat de Vlaams-nationalisten niet achter het FDF zitten?

Bert Deckers 19 februari 2010 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 4607158)
Wie zegt dat de Vlaams-nationalisten niet achter het FDF zitten?

Uiteindelijk wel hé, want zonder Vlaams-nationalisten geen FDF. Net zoals je zonder rechtse rakkers ook geen LSP-MAS, Blokbuster, AFF, ... en zo meer zou hebben. Wij zijn zo goed om al die mensen een reden van bestaan te geven!

Metternich 19 februari 2010 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers (Bericht 4607461)
Uiteindelijk wel hé, want zonder Vlaams-nationalisten geen FDF. Net zoals je zonder rechtse rakkers ook geen LSP-MAS, Blokbuster, AFF, ... en zo meer zou hebben. Wij zijn zo goed om al die mensen een reden van bestaan te geven!

Stel je voor dat ze niet zouden bestaan! We zouden nog pamfletten tegen onszelf moeten maken!

Honoré gepluimd 19 februari 2010 17:52

Citaat:

Mja...elke politieke organisatie (zowel van links als rechts) heeft het tegenwoordig moeilijk met mobilisatie.
Niks om ons vrolijk over te maken.

toccata 19 februari 2010 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers (Bericht 4606960)
20 man op die vergadering schreef ALS zelf.

Dat het ALS liegt vind ik niet verbazingwekkend, ik was zelf aanwezig op de STeR-vergadering en toen we het aantal deelnemers telden kwamen we uit op 43:-)

An Arkos 19 februari 2010 22:45

Citaat:

Het waren pakweg 30 ALS-ers en evenveel anarchisten.

Metternich 19 februari 2010 23:37

NSV!-Leuven is erkend bij LOKO!

toccata 20 februari 2010 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 4607936)

Inderdaad

Jeronimo 20 februari 2010 01:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 4607936)

:cheer:

Nexer 20 februari 2010 03:13

Een goede zaak. Zoals LOKO zegt:
Citaat:

Bovendien is het niet aan ons om te oordelen of een organisatie al dan niet racistisch is. Bij ons is iedereen onschuldig tot het tegendeel is bewezen
Meningen zijn niet genoeg, slechts feiten tellen. En het enige feit hier is de intolerantie van de linkse studentenorganisaties die ervoor streven dat enkel hun gedachtengoed erkend mag worden. Zo werkt een democratie niet, zelfs al beweren ze dat ze democratisch zijn. Wat hier gebeurt is tirannie van de meerderheid.

An Arkos 20 februari 2010 13:11

Bij mijn weten is Blood and honour Vlaanderen ook nog niet veroordeeld voor racisme.
LOKO zijn gewoon mossels die met panische angst 'neutraal' willen blijven.

Jarno 20 februari 2010 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos (Bericht 4608304)
Bij mijn weten is Blood and honour Vlaanderen ook nog niet veroordeeld voor racisme.
LOKO zijn gewoon mossels die met panische angst 'neutraal' willen blijven.

Blood and Honour is geen studentenvereniging, dus wat zij hier mee te maken hebben is me een raadsel.

Henri1 20 februari 2010 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 4607471)
Stel je voor dat ze niet zouden bestaan! We zouden nog pamfletten tegen onszelf moeten maken!

De Vlomse" Calimero's zouden dan wel andere koppen van Jut vinden, geloof mij.

Metternich 20 februari 2010 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4608346)
De Vlomse" Calimero's zouden dan wel andere koppen van Jut vinden, geloof mij.

Oef!

system 24 februari 2010 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo (Bericht 4608004)
:cheer:

En nu kunnen sommige NSV-ers weer eens hun favoriete CD opzetten.

http://www.youtube.com/watch?v=d_D1m...eature=related

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be