![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.youtube.com/watch?v=YgSPaXgAdzE
Beck - Loser "I'm a looooser baaay-beh, so why don't you kill meh" |
bovenste post; voor andere thread, sowwy
|
kgeefgenefok
een vraag die ik jou al langer wou stellen : ben jij het ? ik denk dat ik uwen originele nick nog ken, suske. |
Citaat:
suskewiet, suskewiet ... ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Die heeft toch al alle matrassen getest? Die circuleren dan weer rond. Een vicieuze cirkel. De anderen die zie je gewoon niet. Hoop opgegeven. En dan heb je nog wat vis noch vlees gedoe. Soms wel, soms niet. Het ligt moeilijk, ik ben "gecompliceerd". Nog een beetje het rebelletje spelen s nachts om te compenseren dat je in het leven gesetteld bent? :-) Dikke LOL. |
Hot Dog in een tunnel..... is dat nu een vuist of een lul...
Kan je beter doe-t-zelven. |
Citaat:
https://www.urbandictionary.com/brow...og+in+a+tunnel :-D Hou me vast voor ik val .... :lol: |
Citaat:
|
Demper heeft altijd gelijk, ook als hij geen gelijk heeft.
|
Citaat:
|
Schiefpoepen? Onder het motto "je zit er beter slecht op dan goed voor"?
Zet er u recht op hé ! |
Vlomse Waaive : 50% schiefpoepsters
Ik vind die 50% nog een deftige schatting want het zullen er wel véél meer zijn. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb te weinig vertrouwen in andere mensen. Weinig vertrouwen in een ander, hoe ga je ermee om? En laat dat toch één van de hoofdzaken zijn bij een relatie: vertrouwen. En juist maar een vrouw in huis halen om die het commando over de keuken en de kuisborstels te geven dat lijkt mij oneerlijk. Misschien zijn er mensen die denken van: jamaar, wat met het nageslacht? In deze tijden nog kinderen op de wereld zetten is dat wel een goed plan? Graag reactie. :rofl: |
Citaat:
Resultaat: Voor iemand die zo op zijn privacy gesteld is geeft ge daardoor ook veel te veel info over jezelf tentoon. Snap je? 8-) Allez, diep ademhalen: er is werk aan de winkel qua restauratie. Ik wens je succes. |
Citaat:
Dat heeft te maken met pseudologia phantastica. Ik geloof ook vrij hard in de Wet van Murphy jr. zijnde: Wat fout kan gaan, zal fout gaan. Toch bedankt voor uw succ6 wens naar mij toe. :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be