![]() |
Te belachelijk voor woorden. Ik ga hier dus niet verder op reageren.
|
Citaat:
Weet je niet? Uw haat voor alles wat Vlaams en tegen Belgie is. |
Citaat:
Sinds wanneer haat ik alles wat vlaams is ??? Volgens mij ben jij de hater en fixeer je nu uw domme haat op mij ... omdat ik tegen uw dom seperatisme ben . Het is moeilijk voor u om te begrijpen dat er nog mensen zijn die zich daar niet aan laten vangen. Maar wees gerust ik haat u niet ;-) |
Citaat:
Het is trouwens opvallend dat zowel Slowakije als Tjechië voor België staan op de Fifa lijst, net zoals Servië, Kroatië en Slovenië. En Schotland natuurlijk. Goed voorteken denk ik voor een onafhankelijk Vlaanderen. |
Citaat:
|
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Separatisme |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Vaak hét hoofdargument tegen de splitsing van het land. Ik zeg dus volmondig 'ja!'. Eén drogreden minder.
|
Citaat:
en daarna heel den bol rood ! :cheer::cheer::cheer::smilecol: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, laat ik mij in deze draad maar snel uit de voeten maken, want voetbal is zowat hét onderwerp waar ik de ballen van afweet. |
|
Citaat:
de vraag is wanneer jullie wakker worden.... |
Cool, er is ook een Baskische en een Occitaanse voetbalploeg. Ik zou het wel een eer vinden daar tegen te mogen spelen. :)
Dat CENF is precies wel interessanter dan de corrupte megamultinational die FIFA geworden is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mij valt op dat er geen informatie te vinden is over matches gespeeld door het Waalse elftal. De organisatie laat volgens mij te wensen over. Typisch, je begint een initiatief en je geeft het halverwege op. Jammer.
Wijziging: Volgens de Spaanse Wikipedia hebben ze nog geen enkele match gespeeld, maar staan ze al wel sinds 2007 geregistreerd. Het eiland Sark (Normandischtalig) hebben trouwens al wat klappen gekregen. Au! |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be