![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
politics heeft precies beetje problemen.
veel dubbels :) |
Citaat:
|
Citaat:
Namen is de hoofdstad van het Waals Gewest. |
Citaat:
Brusselaars (welke taal ze ook spreken) proberen de mond te snoeren, lijkt me een onmogelijk zijnde opdracht (daarvoor is ze te groot). ;-) |
Citaat:
Geef die mensen toch geen valse hoop. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik nodig je uit in Brussel de inwoners te gaan omschrijven als Walen. Bonne chance... |
Citaat:
Nogmaals, het Brussels gewest is GEEN stad. Wanneer ga jij dat eens beginnen beseffen. Je vergelijking met Gent en Luik gaat helemaal niet op. BHG: 161.38 km² met 1.114.042 inwoners Brussel: 32.61 km² met 148.873 inwoners U heeft gelijk dat Brussel helemaal niks te zeggen heeft binnen het BHG. Het gewest Brussel kan bij een boedelscheiding doen wat het wil. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat verandert niets, het is niet de taal die gesproken wordt die beslist over Brussel. Brussel ligt in Vlaanderen en gaat nergens heen. Geen corridor? Brussel kwijt. Het is afgelopen en al de truut over het is een gewest, ze spreken Frans, het zal niet helpen want het is en blijft truut. Imperialisme wordt niet meer aanvaard vriend, stop maar met de Serviers uit te hangen, Brussel is Vlaams. |
Citaat:
|
Citaat:
Het was 30/40 jaar geleden misschien een uitstervende taal, vandaag is ze meer en meer levend, al moet ze wel aan een academie onderwezen worden gezien er niet zo veel native speakers meer zijn, maar soit. Met dank aan de francophonen die besloten hebben (iets meer dan 30/40 jaar geleden dus) dat dit onmogelijk als taal kon blijven gebruikt worden door de bevolking... |
Citaat:
Geloof je die truut nu allemaal zelf? Dan kan ik alleen nog maar aannemen dat je comedie speelt en van kwade wil bent tegenover Vlaanderen. Want dat je te dom bent bent kan ik moeilijk geloven. |
Citaat:
Ze zullen het graag horen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be