![]() |
Tja we kunnen geen regering vormen en we kunnen geen geen regering vormen. NVA is te sterk om er één te vormen en te zwak om er geen te vormen.
|
"Verwacht wordt dat de bemiddelaars politieke knopen zullen doorhakken, en dat de high level groep daarna kan verderwerken", is te lezen...
Gaat dat olijke duo knopen doorhakken?? Gaat die HL werkgroep nog verder aanmodderen, waarover? Hoe lang nog? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat gaan ze doen? VN-troepen sturen? Een boycot tegen Vlaamse producten? Zie maar naar Israel, die krijgen iedere week klachten van de internationale gemeenschap en ze kuisen daar gewoon hun gat mee af. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het eerder al gezegd: als Vlaanderen zich eenzijdig onafhankelijk verklaart, blijft België bestaan in de vorm van het huidige Waalse gewest en het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. |
Citaat:
|
Citaat:
En indien ze hun instellingen weghalen uit Brussel dan zal vooral Brussel zelf hiermee gekloot zijn. En willen ze nu net niet Brussel (en Wallonië natuurlijk) als het grootste slachtoffer afschilderen van die stoute Vlaamse separatisten? Als ze Vlaanderen niet willen erkennen (wat ik zou betwijfelen) dan brengt dit enkel wat praktische moeilijkheden met zich mee (zoals de euro) maar ze kunnen ons nooit economisch isoleren. Wat de EU dringend moet leren is dat ge eenheid niet kunt dwingen. |
Citaat:
Vlaanderen is het land met een toekomst. Belgie is het land zonder toekomst. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zit heus niet te wachten op nog ene. Zelfs al is het een 'nieuwe'. |
Citaat:
Als u mee wilt komen vieren: breng zoals alle anderen ook wat snoep & drank mee. Hulp bij de afwas achteraf is ook welkom. Er is evenwel maar één DJ: djimi En néén, ik heb geen 'foute' muziek :-P |
Citaat:
|
Citaat:
Verder: tja, we zullen wel zien, he. Ik verwacht geen regering voor einde 2010. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar maak je geen zorgen, ze komen er toch niet uit voor dat voorzitterschap voorbij is ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be