![]() |
Citaat:
manman, begrijp jij het verschil niet? |
Citaat:
Ik ga in op de logica van Sensoa "Leraar aait leerling van 7 door het haar. GELE VLAG: voorzichtig zijn, niet elk kindt vindt dit leuk" |
Citaat:
je sleurde er een clb-arts bij die je compleet gratuit van pedofilie beschuldigde. |
Citaat:
Ik ben niet opgezet met welles nietes spelletjes die toch niets opbrengen. Dat jij niet kan lezen, tja het zal me een worst wezen. Daaaaaaaag |
Citaat:
als jij er maar gelukkig mee bent. |
Aaien zou zelfs aangemoedigd moeten worden. Het is een uiting van genegenheid die te veel afwezig is in de opvoeding tegenwoordig in voornamelijk 'ontwikkelde' landen. empathieloze burgers zijn geen goede basis om een wereldvrede mee te pogen bekomen.
Ik durf te wedden dat er onderzoeken zijn die tonen dat 'geaaiden' zich gezonder ontwikkelen, betere prestaties hebben en dergelijke. Dwaze en spijtige evolutie. |
Citaat:
|
Citaat:
En ik stel mij zelfs de vraag waar de wereldbeteraars van www.sensoa.be het lef vandaan halen om volwassenen de les te spellen. |
Citaat:
Citaat:
Dat de juf een kus krijgt van de kindjes, dat de juf door de haarbos aait, dat moeder het kind wast, wordt als minder verdacht beschouwd dan dat het om de meester of vader zou gaan. Maar inderdaad ja. In een tijd van totale gelijkwaardigheid mag je zelfs niet méér vertrouwen hebben in de juf of moeder, dan in de meester of vader. |
Citaat:
Al dat geaai , mietjesgedrag ja , this is a man`s world, en van zodra hier een of andere onnozelaar komt zeggen hoe goed ge wel niet zijt hou u dan maar klaar voor het mes dat ze in uw rug gaan steken. Dat is de realiteit van alledag in omgevingen waar haaien en octopussen rondzwemmen met een even goeie appetijt als ikzelf... :twisted: Al dat geslijm is aan mij niet besteed , ik ben er allergisch aan en ze moeten met hun poten van mijn lijf blijven, sterker nog blijf gewoon uit mijn 1 meter zone, behalve als ge een schoon vrouw zijt, of uitdrukkelijk de toestemming hebt om dichter te komen, ... ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van sommige mensen wil je echter als kind gewoon geen genegenheid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
onze kinderen groeien op in een wereld waarbij de volwassenen niet eens het onderscheid kunnen maken tussen een publicatie en wat de pers van die publicatie maakt. :-( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be