grimbergen |
6 oktober 2010 15:23 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe
(Bericht 5016058)
Besef jij eigenlijk wel wat je typt? Wordt het niet eens hoog tijd om met iets anders af te komen..
Hoe kan de hoofddoek nou in godsnaam een symbool voor onderdrukking zijn als de moslima er vrijwillig voor kies om als moslima door het leven te gaan, een moslima die uit vrije wil de kledingsvoorschriften in acht neemt.. Staan die regeltjes haar niet aan dan is ze vrij om te doen wat ze niet laten kan..
Een moslima die oprecht gelovig is en de intentie heeft om haar best te doen zich te houden aan de kledingsvoorschriften beziet de hidjaab als een vrijheid en verre van als een onderdrukking. Maar dat zul jij nooit begrijpen want wat een ander vindt en denkt kan u gestolen worden.
Waarom praat jij eigenlijk over zaken waar jij totaal geen kennis over hebt? Heb jij eigenlijk wel eens de moeite gedaan om een moslima te benaderen en te vragen waarom ze er voor kiest de hidjaab te dragen? Natuurlijk, heb je dat niet gedaan, nochtans ge zou ze misschien wat beter kunnen (leren) begrijpen. Maar Cdude, het laatste dat gij zou doen is openstaan naar een ander individu toe, wat uw medemens doet kan u werkelijk gestolen worden maar geloof mij, mensen als u komen zichzelf wel op een dag tegen..
|
Moslimas dragen die hoofddoek alleen om het woord apartheid te onderschrijven. Moslims zijn vragende partij voor apartrheid. Ik zou me er geen reet van aantrekken. Ware het niet dat de moslims met liefde en plezier vrouwen, die weigeren zich te onderwerpen en dus geen apartheidssymbool dragen, behandelen als seksvee.
Dus uw fabeltje over vrijheid is belachelijk en kwetsend voor onze vrouwen. Vrijheid en gelijkheid is niet mogelijk met apartheidssymbool zoals de hoofddoek.
Geen enkele slimme mens gelooft dat die hoofddoek uit vrije wil is. Die hoofddoek is er om hun aparheid te laten zien. Zodat hun eigen soort (moslims) hen herkent en met respect zal behandelen.
Geen vrijheid en geen gelijkheid bij de islam. Dat is niets nieuws. 8-)
|