![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik volg elk debat op de Duitse tv. Dat is voor mij eten en drinken Andy ;) Wat hebben wij hier? Ter Zake waar de gast om de vijf voet onderbroken wordt en een "gestaag" gevecht tegen de tijd is. Dat ze dan maar helemaal stoppen daarmee en FC De Kampioenen nog eens uitzenden he. Over de rest van die flauwe kul op andere Vlaamse zenders maak ik nog geen woord aan vuil. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Stel er zijn 900 ongeschoolde autochtone arbeiders en 100 ongeschoolde allochtone arbeiders dan moet men die 9/1 verhouding bij de werkende bevolking zien. Is dit niet het geval (in de twee richtingen: discriminatie ofwel tegen autochtonen ofwel tegen allochtonen) dan is het niet meer dan normaal dat men dit wil rechtzetten met quota. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Motivatie, beheersing van de taal, respect voor collega's, enz, enz. Als allochtonen in al deze aspecten niet zo goed scoren als hun autochtone evenknieen, dan is het logisch dat er minder allochtonen werk vinden. Hoe u het ook tracht te draaien of keren, quota zijn discriminerend tov de autochtone bevolking en vindt dat allemaal maar normaal. Het zegt veel over uw ingesteldheid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Taal: 2de en 3de generatie migranten spreken even goed nederlands als u en ik. Respect voor collega's: weer verdoken vorm van racisme: als ze de schoenen van de blanke man niet kussen hebben ze geen respect. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zie dat de argumenten alweer op zijn, dus trekt men maar de racismekaart. Voorspelbaar en zielig. |
Citaat:
Tot nu toe heb ik in dat rapport nog niets gevonden dat ook maar enige hint geeft naar hetgeen zij gezegd heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als u zegt dat migranten lui (geen motivatie) zijn, wat is dat dan? Bot racisme bij gebrek aan argumenten. Vervolgens repliceert u dat ik geen argumenten heb???????? |
Citaat:
gaat het rapport via een persconferentie, geëerd door de aanwezigheid van de hooggeborene taaie de Laeken, zowel naar de kranten als naar Milquet ... |
Citaat:
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be