![]() |
Citaat:
- Veel vrouwen beginnen hun reactie op die vraag met het woord "onzin" of zo iets (ik ben een vrouwenkenner, en u niet... sorry) ;) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
In het ‘dossier islam’ gaat Gazet van Antwerpen vandaag dieper in op de rol van het geloof en de moskee in het leven van jonge moslims. 20% van de moslimjongeren zegt dat ze imams al eens haat hebben horen prediken in de moskee. De HELFT van de moslims vindt dat de koran letterlijk moet gevolgd worden. |
Citaat:
Ik schat Hitler toch wel wat hoger in dan die losers, hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is binnen de meeste families zo dat vrouwen automatisch meer verantwoordelijkheid opnemen, zeker wanneer zij net zoals de man werken. |
Citaat:
Het is heel duidelijk: ofwel neemt u minimale regels van fatsoen en discussie-ethiek in acht, ofwel vliegt u op de negeerlijst. Nog één keer, en het is prijs. |
Citaat:
Citaat:
Maar gewoon doen hoor knul. Geen woorden, maar daden. Allez hop! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Wel, Kallikles, dat had ik van u niet verwacht! |
Citaat:
Op dat van de gelijkenis die op de ziel slaat niet. Maar omdat je zo aandringt. Ik heb in den tijde in de godsdienstles geleerd dat God de mens schiep naar zijn gelijkenis. Eerst Adam, en uit diens rib Eva. Als ik het goed begrijp ga je akkoord dat God afgebeeld wordt als een (blanke) man; maar hij/het is een geest (onstoffelijk). Dan nu terug ietsje meer on topic? Ik beoordeel mensen niet vooraleer ik ze ken. Ik baseer me op wat ik leer van hun persoonlijkheid als mens, als individu. "Als mijn dochter met een lesbische vriendin, een moslim of een neger thuiskomt dan heb ik haar verkeerd opgevoed. Maar het is haar eigen keuze." "Huidskleur speelt geen rol, het gaat om: delen we dezelfde manier van leven, waarden en normen." http://nl.wikipedia.org/wiki/Filip_Dewinter#Citaten Dit is geen kemel; het is de ideologie van Dewinter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En u hebt dus duidelijk niet goed genoeg opgelet in de godsdienstles want als u katholiek werd opgevoed - zoals u zegt - hebt u ook hetzelfde geleerd als ik en zou u dat moeten weten van de ziel. Zeg dan gewoon dat het u zelfs als kind of jong mens niet interesseerde, dat u dus nooit moeite hebt gedaan om het christendom te begrijpen en dat u er dientengevolge niets van kent. Niemand neemt u dat kwalijk zolang u er over DURFT eerlijk zijn! En pretendeer niet de wijsheid in pacht te hebben als u zelfs de eerste bladzijden van de catechismus niet kent. Inderdaad terug on topic, ik heb uitgebreid geantwoord op dat citaat van Dewinter, als u daar opmerkingen over heeft, gelieve te zeggen wat u precies niet bevalt in mijn antwoord. |
Citaat:
Ik vrees dat er toch niet veel mensen zijn die Hitler punten durven geven, zelfs als het er maar eentje is! |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be