Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wat is uw opleidingsniveau (https://forum.politics.be/showthread.php?t=148941)

filosoof 7 januari 2011 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5213386)
Ja op Geenstijl.nl is daar eens een serieuze reeks artikelen over verschenen...

t begint een beetje schandalig te worden,...

Wat klopt er niet in dat zinnetje? ;-)

Caligula 7 januari 2011 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 5213680)
Ik ken geen Harrie of Popo.
En nee, je hoeft niet uit te leggen wie dat zijn.

Uitleg niet nodig. Gewoon kijken :silly:

Caligula 7 januari 2011 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Caligula (Bericht 5213672)
omdat daar het onzekerheidspricipe gelt ;)

Niet teveel door elkaar hutselen :evil:

Geldt :oops:

filosoof 7 januari 2011 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5212701)
Wat dat betreft wel ja, ik heb alleen gene graad in die teenologie , da was aan mij niet besteed ik heb het meer voor andere onderdelen van t vrouwelijk lichaam. ;-)

Nu nog blokken voor scheenbeenologie, knieologie en dijologie, dan geraak je er.

daiwa 9 januari 2011 05:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5212294)
Niks natuurlijk, kan goed zijn dat hij meer verdient dan veel van die "slimme mannen"...

Dat klopt dikwijls.

Herr Flick 10 januari 2011 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5213401)
Hmm ik dacht dus echt dat jij leerkracht was in een middelbare school. Mn fantasie slaat soms wel eens op hol zo te zien:-)

Dat is echt wel zowat de laatste job dat ik zou kiezen, ... wat aan gefrustreerde pubers gaan uitleggen wat een ASCII code inhoud, ... Nee dank u, dan zie ik mijzelf nog eerder houthakker of zoiets worden.

Herr Flick 10 januari 2011 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5213910)
Wat klopt er niet in dat zinnetje? ;-)

Vandaag stond er terug zo een artikel in, over gefoefel met hoge school diploma`s...

Ja ge moet door de onzin lezen he, ...

Bovenbuur 10 januari 2011 12:01

Geen diploma's, die krijg je niet als je intern getraind wordt voor een carriere bij het wetenschappelijk bureau van de nieuwe wereldorde. Ben er wel de jongste senior partner ooit, telt dat ergens voor?

parcifal 10 januari 2011 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 5219629)
Geen diploma's, die krijg je niet als je intern getraind wordt voor een carriere bij het wetenschappelijk bureau van de nieuwe wereldorde. Ben er wel de jongste senior partner ooit, telt dat ergens voor?

Senior partner???? Junior partner zal je bedoelen.
Iedereen weet dat ik senior partner belgium ben en Firestone head of department benelux is. ;-)

Bovenbuur 10 januari 2011 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 5219911)
Senior partner???? Junior partner zal je bedoelen.
Iedereen weet dat ik senior partner belgium ben en Firestone head of department benelux is. ;-)

Dat is zo in de oude nieuwe wereldorde, maar wij nemen haar van binnenuit over. En in de nieuwe organisatie ben ik senior partner.

Firestone is overigens nog steeds mijn chef, dus het ziet er naar uit dat je de enige hier bent die binnenkort niet meer langskomt.

parcifal 10 januari 2011 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 5219917)
Dat is zo in de oude nieuwe wereldorde, maar wij nemen haar van binnenuit over. En in de nieuwe organisatie ben ik senior partner.

Dat is dan de nieuwe nieuwe wereld orde?

hmm, toch straks eens een memo sturen naar washington. Damned, dan gaan die van wikileaks dat weer zien... grrr. :evil:

Derk de Tweede 10 januari 2011 14:31

Brand alle scholen af!

http://lh3.ggpht.com/_i_bax_ivraI/Sx...rand+HBS+5.jpg

vlijmscherp 10 januari 2011 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 5219917)

Firestone is overigens nog steeds mijn chef, dus het ziet er naar uit dat je de enige hier bent die binnenkort niet meer langskomt.

haha! daarmee is die dus de laatste maand mee bezig! de NWO aan het overpakken!

Caligula 10 januari 2011 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 5219930)

Ja, doet dat vooral

Bovenbuur 10 januari 2011 15:05

Ze moeten sowieso geen Brand schenken op scholen.

Herr Flick 10 januari 2011 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 5219923)

hmm, toch straks eens een memo sturen naar washington. Damned, dan gaan die van wikileaks dat weer zien... grrr. :evil:

Geen nood als, Gestapo Hauptsturmbahnfuhrer hou ik dat hier allemaal in het oog, en hebben we nu die nieuwe wereld orde, binnen de nieuwe wereld orde in kaart gebracht, waarna we er na zekere illiminiaties voor zullen zorgen dat de juiste verlichte geesten op de juiste plaats terechtkomen.

Eerst leggen we natuurlijk een uitgebreid afpersing dossier aan om ervoor te zorgen dat de leiders in de pas blijven lopen... ;-)

Bovenbuur 10 januari 2011 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5220003)
Geen nood als, Gestapo Hauptsturmbahnfuhrer hou ik dat hier allemaal in het oog, en hebben we nu die nieuwe wereld orde, binnen de nieuwe wereld orde in kaart gebracht, waarna we er na zekere illiminiaties voor zullen zorgen dat de juiste verlichte geesten op de juiste plaats terechtkomen.

Eerst leggen we natuurlijk een uitgebreid afpersing dossier aan om ervoor te zorgen dat de leiders in de pas blijven lopen... ;-)

Als je het waagt. Die Snoopy pyama was een kado van mijn moeder en ik heb hem al drie weken niet meer aan gehad.

Herr Flick 10 januari 2011 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 5220024)
Als je het waagt. Die Snoopy pyama was een kado van mijn moeder en ik heb hem al drie weken niet meer aan gehad.

Die Snoopy pyama zal het minst van uw zorgen zijn mijn waarde vriend, ... die foto`s die we genomen hebben, toen je hem uitdeed terwijl je bij die 7 mannelijke prostituees waart zijn veel erger. 8-)

Bovenbuur 10 januari 2011 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5220136)
Die Snoopy pyama zal het minst van uw zorgen zijn mijn waarde vriend, ... die foto`s die we genomen hebben, toen je hem uitdeed terwijl je bij die 7 mannelijke prostituees waart zijn veel erger. 8-)

O, maar daar zullen ze hier bij de directie wel om kunnen lachen, wat ze allemaal al gedaan hebben dat snappen ze wel.

En naar buiten toe roepen we gewoon heel hard "fotosjop!"

Groentje-18 10 januari 2011 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 5219923)

Seg, wil je in het vervolg wat voorzichtiger met ons speelgoed zijn en vooral zorgen dat je geen sporen in bewoond gebied achterlaat?

Degene die de media controleert moet ik ook eens gedag gaan zeggen. Het heeft wéreldwijd de kranten gehaald! Alsof die beestjes nooit een natuurlijke doodsoorzaak hebben. :?
Gelukkig lukt dat nu goed, want degenen die van ons weten begonnen al meer en meer lemmings op de hoogte te stellen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be