![]() |
Citaat:
Ik kan wel een goed glas apprecieren na het eten of s avonds als ik niks meer te doen heb. Maar ik stop ook op tijd, ik heb nog nooit echt doorgedronken met de bedoeling van mij zat te drinken. |
Citaat:
Het is zo'n beetje alsof ik zou zeggen, ik rook/eet/gebruik wiet maar niet om high van te worden. |
Citaat:
Nee ik drink gene Whiskey , Calvados, Gin of andere sterken drank om zat te worden, net zo min als ik zwaar bier drink om zat te worden. |
Het bijdrage van Freekdanser aan dit onderwerp is weinig, hij heeft deze draad nochtans ingezet! :rofl::rofl::rofl::rofl::clapping::lolabove:
|
Citaat:
Ik neig eerder te geloven dat alcohol een smaakelement bezit dat onontbeerlijk is voor het maken een lekkere wijn. Alcoholvrije wijnen zijn ronduit wansmakelijke ranzige brouwsels, ik ken ook niemand die de scherpe, zure smaak van NA-bier echt apprecieert. Ook is het zo dat te veel alcohol in een wijn (+14%) de kwaliteit en het genot achteruitgaan, het evenwicht is verstoort, de alcohol verdooft letterlijk het smaakpallet. De meeste Russen vinden dat allemaal zever en willen zo snel en zo goedkoop mogelijk dronken worden. Vodka leent zich daar perfect toe. |
Raar feit: sinds ik 5 jaar geleden ben gestopt met roken smaakt ineens alle pils naar gaandeweg rioolwater tot afwaswater.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En daarenboven zijn alle roesmiddelen wel aangenaam om te gebruiken, tmoest maar zo plezant niet zijn:-P:rainbowa:. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat dat dan ook mag betekenen in uw geest. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ah ok, dan interpreteer je het gewoon fout:-D
|
Citaat:
Jij zegt het toch anders nee? Voor u maakt het niets uit, de alcohol erin of eruit? Citaat:
|
Citaat:
Ik heb al eens een joinke gesmoord maar ben dara te scheef van, mocht dat nu gewoon zijn als tabak zou ik dat af en toe ook wel willen rook puur voor de smaak. Dus is er wel meer nut aan alcohol drinken buiten zat willen worden... de smaak. |
Citaat:
je gebruikt drugs niet om de smaak, uw hersenen (en de reclamewereld) overtuigen u daarover, maar je gebruikt drugs vanwege de werking van de drug. Wie niet bewust omgaat met druggebruik zet de deur naar misbruik en verslaving open; Ik weet het in de huidige samenleving is het niet de bedoeling verantwoordelijk te zijn voor het eigen gedrag, doch het kan echt geen kwaad hoor. |
Citaat:
Voor mij, als alcoholicus, staan de zaken anders. Ik kan alleen maar drinken als er plaats voor is, als dat gecontroleerd gebeurt. Want ik drink tot de lichten uitgaan, smaak heeft daar weinig of niets mee te zien. Wat niet wegneemt dat ik Carlsberg het lekkerste bier vind. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be