![]() |
Citaat:
Trouwens die studie is vals, volgens mij wil geen enkele Vlaming naast een moslim leven, wil eigenlijk niemand ter wereld dat. Maar degenen die de cijfers 'opmaken' kunnen dat niet zeggen omdat zoiets wijst op een probleem bij moslims natuurlijk... Ik ben nog 's opgepakt omdat ik in Beijing niet op de stoep liep...omdat ik doorgang had verleend aan de militair die me dan liet meenemen...Waar is de tijd? |
Citaat:
Het zou je zeker ten goede komen om hen te leren kennen. |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.exmuslim.org/who%20are%20we.html Btw. Die mens is bewakingsagent en staat dus met zijn voeten in de realiteit. |
Misschien kan het nu terug on-topic.
In hoeverre integreren Vlamingen in het buitenland. Hopelijk blijven zij gespaard van eenzijdige en veralgemenende beoordelingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Valeriaan here I come! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Blijkbaar is er vraag naar Nederlandstalige scholen voor migrantenkinderen in het buitenland
http://www.viw.be/index.php/jongeren Moeten die de taal van hun nieuwe thuisland niet leren om te integreren? |
Citaat:
En dan had je ook geweten dat het hier onderwijs aan de kinderen van Nederlandstalige expats betreft. Dat zijn dus mensen die voor een kortere periode in verband met hun werk in het buitenland wonen, niet mensen die blijvend emigreren. Dat is dus wel van een geheel andere orde dan ergens al drie generaties zitten en nog steeds de taal van het land niet beheersen, nog steeds aan eigen gewoontes blijven vastklampen en noem de hele rataplan maar op. |
Citaat:
BUITEN ! Kort en goed, en daarmee is alles gezegd. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken wel Jehova's. Hun kijk op de wereld en conversatie is wel ruimer dan jij voorstelt. |
Citaat:
Tot welke generatie? |
Citaat:
|
*heb jij even tijf voor ons*
*nee sorry nu niet, ik heb het te druk* Een week later staan ze er weer, :) :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be