Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Hoe gaat u als vlaming om met de vernedering? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=161716)

MisterXYZ 17 oktober 2011 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 5747959)
En wat voor argumenten hebt uw weer!

hé snulleke gaat ergens anders zagen, zoals tegen uw wallons bv

Tommm 17 oktober 2011 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MisterXYZ (Bericht 5748093)

Met uw gevatheid en inzichten op het scherp van de snee bent u een voorbeeld voor elke Vlaamsnationalist.

MisterXYZ 17 oktober 2011 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 5748095)
Met uw gevatheid en inzichten op het scherp van de snee bent u een voorbeeld voor elke Vlaamsnationalist.

Tommm 17 oktober 2011 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MisterXYZ (Bericht 5748106)

Komkom, laat u niet kennen, meer van die gevatte replieken aub, nu herhaalt u zichzelf gewoon.

filosoof 17 oktober 2011 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 5744282)
Vlaming zwijg, werk en betaal verder!!!:twisted:

Zo willen VOKA en UNIZO het.
Amen.

filosoof 17 oktober 2011 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MisterXYZ (Bericht 5748106)

Hier posten aub.

MisterXYZ 17 oktober 2011 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 5748123)
Komkom, laat u niet kennen, meer van die gevatte replieken aub, nu herhaalt u zichzelf gewoon.

MisterXYZ 17 oktober 2011 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5748140)
Hier posten aub.

Tommm 17 oktober 2011 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MisterXYZ (Bericht 5748148)

Nu stelt u me teleur... Nu bent u gewoon aan het spammen, kom, herpak u en kom eens met iets nieuws voor de dag.

MisterXYZ 17 oktober 2011 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 5748158)
Nu stelt u me teleur... Nu bent u gewoon aan het spammen, kom, herpak u en kom eens met iets nieuws voor de dag.

Bokkenreyder 17 oktober 2011 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 5748095)

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=115
Het is goed in het eigen hert te kijken... :evil:

Dirk A 17 oktober 2011 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 5747784)
Ocharme, sukkelke.
Ondertussen ligt uw loon toch maar hoger dan dat van de Walen. (Gesteld dat u werk heeft natuurlijk).

De reden dat het loon (gemiddeld) hoger is, heeft te maken met de activatiegraad. Wallonië heeft een te lage activatiegraad. In combinatie met het gebrek aan progressie in de belastingtarieven, zorgt dit ervoor dat Vlaanderen de hoogste belastingen ter wereld betaalt. Een cadeautje van de sossen. Wat krijgen we hiervoor in de plaats? Respect? De aansluiting bij de PIGS-landen?

demonen 18 oktober 2011 12:57

De fr hebben een fr droomakkoord bekokstoofd, met dank aan Laken en de officiële Vl pers. In dat akkoord is Vl geographisch, juridisch en financiëel gewoon op water en brood gezet en nu moet er nog een sociaal-economisch akkoord gemaakt worden waar de media de Vl op voorhand al duidelijk maken dat de sterkste schouders, zogezegd zijzelf, het meest moeten bijdragen. Over verantwoordelijkheid voor deze ramp wordt niet gesproken zodat dan ook de oorzaken die ons zover hebben doen afglijden ongewijzigd verder woekeren ; de Vl zijn toch, binnenkort in de grondwet gebetonneerd, gedoemd om het gelag te betalen. Welke Vl zijn er fier dat ze meegewerkt hebben aan deze voortdurende chantage ? Hoe was het : 'niet in onze naam'. Dat ze nu maar komen ondertekenen wat er wel 'in onze naam' gebeurt

Tommm 18 oktober 2011 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 5749604)
De fr hebben een fr droomakkoord bekokstoofd, met dank aan Laken en de officiële Vl pers. In dat akkoord is Vl geographisch, juridisch en financiëel gewoon op water en brood gezet en nu moet er nog een sociaal-economisch akkoord gemaakt worden waar de media de Vl op voorhand al duidelijk maken dat de sterkste schouders, zogezegd zijzelf, het meest moeten bijdragen. Over verantwoordelijkheid voor deze ramp wordt niet gesproken zodat dan ook de oorzaken die ons zover hebben doen afglijden ongewijzigd verder woekeren ; de Vl zijn toch, binnenkort in de grondwet gebetonneerd, gedoemd om het gelag te betalen. Welke Vl zijn er fier dat ze meegewerkt hebben aan deze voortdurende chantage ? Hoe was het : 'niet in onze naam'. Dat ze nu maar komen ondertekenen wat er wel 'in onze naam' gebeurt

De sterkste schouders doelde volgens mij eerder op de extreem rijken.

Anna List 18 oktober 2011 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5744279)
Waarbij regimepartijen een loopje nemen met de democratie, een vlaamse minderheidsregering installeren.

Bent u zo getraumatiseert dat u maar laat begaan? Of zijn het typische kenmerken van een vlaming om laf en als voetveeg te dienen?

Gaarne uw mening.

ik werk mijn emigratieplannen concreet uit.

De Brabander 18 oktober 2011 13:25

Hoe ik als Brabander omga met de vernedering door de Vlamingen? Wel, door te zeggen dat ze moeten opstappen ! Ze hebben al twee provincies gekregen en dat volstaat !

vrijevlaming 18 oktober 2011 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 5749688)
Hoe ik als Brabander omga met de vernedering door de Vlamingen? Wel, door te zeggen dat ze moeten opstappen ! Ze hebben al twee provincies gekregen en dat volstaat !

alfa16vjtd 18 oktober 2011 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 5749627)
De sterkste schouders doelde volgens mij eerder op de extreem rijken.

En wat zie je in de realiteit?

Tommm 18 oktober 2011 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd (Bericht 5749828)
En wat zie je in de realiteit?

Een neoliberaal systeem dat je bekrachtigt door op de NVA te stemmen.

alfa16vjtd 18 oktober 2011 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 5749841)
Een neoliberaal systeem dat je bekrachtigt door op de NVA te stemmen.

Ik zie anders wel iets anders. Ik zie momenteel het heffen van extra belastingen met tot gevolg dat men de volledige middenklasse aan het laten verdwijnen is => dit in het mom van solidariteit. Je gaat waarschijnlijk ook nog beweren dat onze staatsschuld door de NVA is gemaakt?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be