suqar_7loe |
4 januari 2012 00:51 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder
(Bericht 5905990)
Je laat je duidelijk beïnvloeden door het geraaskal van system.
|
Ik laat me niet beïnvloeden. System maakt een punt. Geert Hoste's grappen en grollen zijn afgezaagd en zo voorspelbaar. Met bepaalde grapjes valt nog te glimlachen maar echt gieren, neen verre van. Onze smaken verschillen zoveel is duidelijk.
Citaat:
Wat je ook nog te veel doet en waar je je steeds weer toe laat verleiden, is de constante link die bepaalden absoluut willen leggen tussen het Vlaams-nationalisme en de xenofobie.
|
Ik leg soms een link tussen extreem-rechts en xenofobie. Geen twijfel over mogelijk, dat die link weldegelijk bestaat. En het toeval wilt nu net dat de extreem-rechtse groep Vlamingen radicaal Vlaams nationalistisch, racistisch en xenofoob zijn. U ontkent dit toch niet, hoop ik?
Citaat:
Meestal heeft het ene niets met het andere te maken: Mensen die het Vlaams-nationalisme niet genegen zijn, kunnen het echter niet nalaten bewust die misleidende link te leggen om het Vlaams-nationalisme te schaden.
|
Zoals geschreven hierboven. De link wordt gelegd met extreem-rechts. Met jullie gematigd nationalisme heb ik nou niet zozeer een probleem.
Het ene heeft wel iets met het andere te maken. Het Vlaams belang is een racistische partij en mensen die stemmen op een racistische partij zijn racisten. Zo eenvoudig kunnen de zaken soms zijn.
Citaat:
Ik hoef je niet te zeggen wat je moet doen, maar ik vraag je wel als Vlaming van allochtone herkomst om dat altijd voor ogen te houden en ermee rekening te houden als die link weer eens gelegd wordt.
|
Vlaming en allochtoon in 1 zin? Sta me toe even te glimlachen.
De dag dat ik beweer dat alle Vlaams nationalisten xenofoob zijn, mag je me op de vingers tikken.
|